Inlägg från: fröken G |Visa alla inlägg
  • fröken G

Bugaboo-tråd nr 21

Jag har en cameleon som jag köpte för 1 ½ år sen. Nu har chassit börjat knaka något otroligt! Sen hänger sig knapparna som man justerar sätet med ibland. Ibland flänger sittdelen liksom bara runt utan att fastna i de olika lägena, om ni förstår min beskrivning.

Är det någon mer som varit med om detta?

• fröken G

Jag bara måste rådfråga er här inne på denna tråd!
    Skumgummit på handtaget till min cameleon har gått sönder! Små hål på enda delen då karln har slängt in o ut den i bagaget där han har haft ett fiskespö, Handtaget har väl då fastnat i kroken kan jag tänka mig och då dragit med sig ett par bitar. Det ser så hemskt fult ut att jag blir tokig! Jäkla karl..

Någon som har något tips förutom att skaffa nytt chassi?

• fröken G

Har följt tråden länge och ni tjejor är lika galna i bugaboo som mig! Ni tillsammans kan ju en heel del med :)

Så till min fråga.. Jag har haft min cam sen jan -10, den köptes ny från köpbarnvagn. Nu har chassits handtag börjat krångla, fästena verkar ha problem med att ha kvar handtaget i samma läge. Det glider på ena sidan i taget. Tänkte kontakta bugaboo eftersom vi är inne på andra garantiåret. MEN! Jag fyllde aldrig i garantikortet som följde med och har letat mig fördärvad efter det, hittar det ingenstans! Kan man få ett nytt och kan man kontakta dom utan detta? Tjejer, hjälp mig!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21