Inlägg från: Allimac 2004 |Visa alla inlägg
  • Allimac 2004

Bugaboo-tråd nr 21

FridaKarin skrev 2011-07-06 16:41:17 följande:
    Jag tycker bara att den ser så hård ut. Men har förstått att alla som har den älskar den massor. Även barnen. 
    Jag tycker den är supersnygg men den käns ganska bräcklig och tyvär hatade min son den så den fick flytta ca 6 månader :-/
  • Allimac 2004
    Överbandsfürern skrev 2011-07-13 14:33:25 följande:
    475:- kostar det med BG härifrån. Märkligt att det kan vara så olika

De hade enhetspris på vagn för nåt år sen då jag skulle skicka en Brio Happy. Då kom det fram till att de typ menade en vanlig sulky som man bara fäller ihop. Och en Happy är ju inte direkt liten och smidig, så därför kostade det över 600 spänn att skicka (och jag fick stå för mellanskillnaden eftersom jag redan angett summan som BG gett mig) så det som står på hemsidan gäller tydligen inte alla ställen.

Känns ändå inte bra att skicka nåt för så mycket pengar osett ju. Men visst, det är ju köparens val i så fall...

Eller så har jag bara separationsångest men dottern (snart 2 år) får snart inte plats i cammen
    frågade på "mitt" bussgods och de förklarade att bussgods inte är ett enda stort företag så de tar ut olika avigter. Det kostade mer att skicka min vagn från stockholm till mig än från mig till Stockholm som ett exempel :-/
  • Allimac 2004

Såg en Bugaboo Cameleon Ocean i Lycksele idag. Så sjukt snygg att jag nog måste övertala maken att vi vill ha en bebis

• Allimac 2004
    sara007 skrev 2011-09-03 16:04:38 följande:
    Här kommer en till nybliven bugaboo ägare. Jag bor i Norrbotten och vill ha en varm åkpåse i. Har sedan tidigare erfarenhet av voksi classic men funderar över om den verkligen får plats hela vintern i buggan. Ska ha barn i slutet av oktober. Vilka erfarenheter har ni andra. Hur varm är bugaboos egna åkpåse i jämförelse med andra?
    Jag hade min voksipåse i buggan och det funkade fint
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21