Bugaboo-tråd nr 21
Måste få fråga här, jag har kommit över en Bugaboo Frog i kanonskick till ett väldigt bra pris. Tyvärr utan liggdel, så nu till min fråga, fungerar gecko eller cameleons liggdel till frog?
Måste få fråga här, jag har kommit över en Bugaboo Frog i kanonskick till ett väldigt bra pris. Tyvärr utan liggdel, så nu till min fråga, fungerar gecko eller cameleons liggdel till frog?
Ytterligare en fråga då jag är Bugaboonovis :) När jag ska köpa en liggdel till frog, vad ska jag tänka på ? Alltså vad ska följa med? Bottenplatta ? Osv osv?
Jag köper ju en frog med enbart sittdel så jag behöver hjälp i denna djungel :)
Jag har nyligen köpt en begagnad Bugaboo frog, nu är det så att jag tänkte tvätta alla tygdelar men jag kan inte få loss suffletten. Någon som kan tala om för mig hur jag ska göra snäääälla :)
Någon som vet om adaptern som finns till Acta graccos babyskydd fungerar på en Bugaboo frog? Dessutom fungerar adaptern på ett babyskydd som inte är nytt, mitt är från 07?
Har ytterligare en fråga, är det någon som vet var man kan köpa en adapter till en bilbarnstol (Acta Graco) i sthlm? Jag vill alltså inte köpa en på nätet utan jag vill köpa en live så att säga ;)
Måste fråga er allvetande: Vi har köpt en begagnad Frog från 07 son jag tycker äör i fint skick. Min make däremot tycker att den känns "glapp", alltså att sittdelen är rörlig när man skakar lite på vagnen. Jag antog att detta var "fjädringen" men min make tro inte det. Ska den vara så eller har vi gått på en nit?
Oj sorry ska logga in på datorn så jag kan ta bort inlägget. Var inte meningen...
Går det att få tag på en ny sele till en Frog? Min är dålig och jag har börjat använda vagnen mer och mer då det är den enda dottern sover i.
Asereht: Nej jag menar de som går över axlarna, på min frog sitter de fast i en plastplatta och sä trär man igenom banden genom hålen i klädseln. Haha rörigt det blev men hoppas du förstår vad jag menar :) Har sett att de finns på Bugaboos hemsida men det är ju i USA.