Inlägg från: Poppit |Visa alla inlägg
  • Poppit

Bugaboo-tråd nr 21

Jag har en fråga som jag försökt hitta svar på men inte funnit..

Kan man sätta en sittdel från Frog på Camens ram?

• Poppit
    mallan brallan skrev 2010-05-01 22:46:07 följande:
    I och med att Cam ramen är 5 centimeter längre kommer det vara rejäla glapp nertill mellan tyg å ram.Frågan är om kardborren ens når runt...?
    Okej, jag visste inte att det var så stor skillnad i längd på sittdelarna! Men då vet jag. Tack för att du svarade!
  • Poppit
    MiniM3 skrev 2010-05-11 19:18:19 följande:
    Ja jag ger verkligen ut en varning!  Använd inte!
    TUR att jag gick in och läste här, skulle precis beställa! Usch, det vill man ju verkligen inte riskera! Hoppas ni får ersättning för era telefoner!
  • Poppit

Jag undrar om någon vet vad en liggdel+madrass till Cam kostar, nypris alltså? Har letat men hittar inget pris..

• Poppit
    signea skrev 2010-05-18 19:54:56 följande:
    Vet inte vad jag menar ;=)Jag vill alltså byta färg på min suflett. Hur gör jag då?
    Du drar ur suflettbågarna rakt upp ur 'hållarna', det är som två 'ben' på vardera sida som sitter fästa i fästen.. eller hur man nu ska uttrycka sig Dra bågarna rakt upp bara, så lossnar de!
  • Poppit
    Rosa Bubbelgum skrev 2010-05-18 20:06:05 följande:
    Har inte börjat att använda min sittdel till camen ännu men jag har funderat om man kan fälla ihop den med sittdelen som man kan med been.
    Sittdelen måste tas av från Camen om du ska fälla ihop den.
  • Poppit
    StaffenAssar skrev 2010-05-18 20:23:10 följande:
    Vet inte om detta redan tagits upp? Det här måste väl ändå vara de kopior som det pratats om ska vara i omlopp? www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Ca meleon__10_Helt_Ny_27566773.htm?ca=11&w=1
    Hmm.. Kina import.. låter ju onekligen mystiskt!
  • Poppit

Jag har äntligen fått hem min nya Bee+, fullkomligt älskar den!! Men, min lilla bebis ska kunna ligga i den och har kikat runt på en Cocoon. Undrar dock om det är någon skillnad på gamla och nya cocoonen? Någon som vet? Har försökt söka på den informationen men har inte hittat någon!

• Poppit

Fick hem cocoonen idag till min Bee+ Lite liten kanske, men det får funka! Skulle gärna se att Bugaboo kommer med en lite rejälare mjuklift och en bygel till Bee+ och ett samarbete med Burberry vore ju en dröm!

• Poppit

Planon: Jag håller med. Tycker nog att den vanliga är snäppet snyggare. Hade dock varit riktigt snyggt med ett svart chassi och valfri färg på sitsen. Förvisso inte "all black" då, men snyggt hade det varit!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21