Inlägg från: Fru Hussain |Visa alla inlägg
  • Fru Hussain

Bugaboo-tråd nr 21

Hej, Jag dka köpa en bugga på blocket men undrar vilket babyskydd som passar? Och hur funkar det köper man en adapter för att passa vagnen å en adapter för att passa bilen. Brukar det säljas tillsammans? Min första bebis så jag har noll koll på hur det funkar

• Fru Hussain

Bra att det finns fler att välja på när det gäller babyskydd. Den för 450 är det så att man kan sätta skyddet på vagnen? Är det samma till alla eller måste man ha en egen för varje märke?

• Fru Hussain

Ni som vet allt Jag ska köpa en beg cameleon har jag tänkt men på en del annonser står det att vagnen har det gamla chassit, som inte glider. Å på en del står det att vagnen har det nya chassit, som inte glider.. Vilket är det man vill ha? Det gamla eller det nya? Blir förvirrad. Sen, hur gammal vagn tycker ni är ok att köpa? Vill inte gärna att den börjar gå sönder efter att tag. Om man då utgår från att inget har blivit utbytt, annars är det ju skillnad.

• Fru Hussain

Vilket tycker ni man borde satsa på när man köper begegnad Cameleon?
    En från 2007-08 med nytt chassi för ca4500
    Eller en från 2009-2010 för ca6-7000

Det finns ju de som är från 2011 ibland med då kostar de ju 8-9000 så då kan man ju lika gärna köpa en helt ny.. Vill ha en svart coh det verkar som om de är lite dyrare tyvärr men det är ju kanske inte så konstigt.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21