Inlägg från: LitenAnka |Visa alla inlägg
  • LitenAnka

Bugaboo-tråd nr 21

Hej!

Skulle någon som har en Bugaboo Cameleon kunna göra mig en tjänst?Jag behöver veta hur högt det är från handtaget på vagn när den som kortast och ner till golvet. Och gärna veta måttet på sittdelen och hur högt det är från platsen där barnetsrumpa ska vara och upp till sufletten? Och är vagnen ranglig när man rör den åt olika håll eller är den stabil i sig?

Då jag funderar på att köpa en Bugaboo till minstingen skulle det vara bra att veta lite mått, den säljs tyvärr inte i någon butik där vi bor så jag kan inte testa den på sonen.

Tack på förhand :)

/ Sandra

• LitenAnka

I Veckan så ska vi beställa en bugaboo från kidzshopen i resevdelar och tänkte strunta i bumperbaren, är den nödvändig? Vi har inte tänkt att bära sittdelen mer än att kanske ändra färdriktning.

• LitenAnka

Tack för svaren, det får bli att beställa en bumperbar med. Alla verkar ha användning för sin så då får nog vi det med :)

• LitenAnka

Hur gör man om bromsen på bugaboo cameleon inte "klickar" när man drar åt den?

Tack för snabbt svar 

• LitenAnka

Hej!
    Hur långt blir det från golvet upp till handtaget på bugaboo cameleon om man har chassist så långt ner som möjligt?   

• LitenAnka

Hej!

Vi har en Bugaboo cameleon utan liggdel och tänkte höra om man måste köpa en liggdel för att kunna använda den till en nyfödd eller om det finns typ en cocoon eller något liknande?  

• LitenAnka

Okej, ja jag tänkte på att det kanske skulle bli lite knöligt med tanke på hur sitdelen är på cameleon. Tack för era svar. Vi har bestämmt att vi beställer en från Kidzshop :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21