Inlägg från: Vinxen |Visa alla inlägg
  • Vinxen

Bugaboo-tråd nr 21

GAAAAH Behöver hjälp!!!!

Har en Cameleon och har nu köpt en bugaboo skötväska av denna typ

Men HUR är det tänkt att den skall sitta fast på vagnen? Skall man bara hänga den över styret eller kan man på något vis hänga upp den med krokar? Känns inte som den hänger så bra när man bara hänger över styret. Snälla hjälp!

• Vinxen
    Fröken Småland skrev 2011-08-09 11:53:06 följande:
    Jag har ju aldrig använt skötväska särskilt mycket men de få gångerna jag gjort det och den inte velat sitta kvar har jag gjort så här:

Ignorera väskan (dotterns skolväska)
    bandet på våran är för brett för att göra så :S
  • Vinxen

Någon som vet vart man kan köpa snygga sufletter till cameleon? altså inte orginal. Eller någon som syr upp för en hyfsat billig peng :)

• Vinxen
    Badankan skrev 2011-08-11 22:33:19 följande:
    Nybliven Cameleonägare, undrar om ni andra använder regnskyddet som ingår? Vi upplevde detta som VÄLDIGT tajt och svårt att få på, i alla fall till liggdelen. Finns det nåt bättre regnskydd att köpa, kanske i nåt annat märke?
    Tacksam för snabba svar, vi kommer nämligen befinna oss utomhus i helgen och det väntas regn...
    ja vi kommer använda det. Hörde oxå att det va tight men jag slängde på det på typ 15 sekunder. Öva lite ska du se att de går fint :D
  • Vinxen

Hur gör ni i liggdelen på vintern? Använder ni buggans egna åkpåse (den som jag bara får att funka på sittdelen, eftersom den verkar vara figursydd) Eller kör ni med overall och något täcke under själva locket? Ge mig alla tips ni har tack :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21