Inlägg från: Badankan |Visa alla inlägg
  • Badankan

Bugaboo-tråd nr 21

Hej, jag kan knappt något alls om Bugaboo vagnar och har därför några enkla frågor ang Bugaboo Cameleon. 1. Har förstått att där finns tre lägen på sittdelen men finns det fullt liggläge? Och fullt sittläge (alltså helt upprätt)? 2. Kan man ha skötväska på vagnen 3. Vid vilken ålder har ni börjat använda sittdelen? 4. Har jag förstått det rätt att man ej kan köpa denna som endast som sittvagn utan man får alltid både liggdel och sittdel med i priset? /Malin

• Badankan

En snabb fråga från en som är helt okunnig på Bugaboo vagnar Flört Finns inte svart som basfärg utan endast mörkgrå?

• Badankan

En nybörjarfråga, varför har man bygel till liggdelen? Är inte denna ivägen när man tar upp/ner bebisen?

• Badankan

Nybliven Cameleonägare, undrar om ni andra använder regnskyddet som ingår? Vi upplevde detta som VÄLDIGT tajt och svårt att få på, i alla fall till liggdelen. Finns det nåt bättre regnskydd att köpa, kanske i nåt annat märke?
    Tacksam för snabba svar, vi kommer nämligen befinna oss utomhus i helgen och det väntas regn...

• Badankan

Fler än jag som tycker bilbarnstolen (Akta Graco) är svår att sätta fast i adaptern till Cameleon? Man får trycka VÄLDIGT hårt för att den ska klicka fast..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21