Inlägg från: kittel |Visa alla inlägg
  • kittel

Bugaboo-tråd nr 21

Hej! Är det nån so. Har bilder på organizen och hur man fäster den? Stämmer det att vinterdäcken till Cam'en inte är svängbara?

• kittel

Tackar! Jag har kollat i bildtråden nu, guuud vad ni är kreativa! Snygga vagnar allihop.

• kittel

Hej!
    Jag har precis packat upp min nya Cameleon och den är förstås JÄTTESNYGG! Men, handtaget vickar någon centimeter fram och åter hela tiden , ska det verkligen sitta så, det känns lite ´rappligt´. Alltså inte upp och ner, att det glider, utan i fästet i navet i chassit, där man sätter fast stolen/liggdelen. Någon som vet?

• kittel

Tack för svaren! ja, man vänjer sig nog. Jag har haft en vibe innan och den är ju lite tyngre och mer robust, och jag har ju bytt för att få en lättare vagn, ändå är det just det  som känns konstigt Flört Jag lägger in lite bilder i bildtråden vid tillf'älle, för min vagn måste bara vara den finaste buggan av alla...:)

• kittel

Joddan: det blev en Deep purple. mycket nöjd med valet. Nu kan man kolla bildtråden om man vill Glad

• kittel
    bohusbebis skrev 2011-08-17 15:12:23 följande:
    Kittel, va snyggt med deep purpel och mörkblått!
     Uv-nätet, hur sätter man fast det? Har inte sett det försäljning nånstans... har kanske inte letat tillräckligt noga... 
    UV-nätet fäster man först nedrtill runt kanten, sen med gummisnodd i två krokar, och sen drar man den över sufletten och hålls uppe av den. Jag köpte allt mitt från Pramworld i england. Nu är ju sommarn över, iaf där jag bor, men nästa sommar har jag tänkt använda den mer.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21