Bugaboo-tråd nr 21
Hej på er proffs! Får jag fråga er om cameleonen. Tänkte köpa begagnad och funderar på årsmodellen. Hur mycket skiljer det sig från 07,08,09 osv? Förutom slitaget, såklart. Tacksam för svar!
Hej på er proffs! Får jag fråga er om cameleonen. Tänkte köpa begagnad och funderar på årsmodellen. Hur mycket skiljer det sig från 07,08,09 osv? Förutom slitaget, såklart. Tacksam för svar!
Puffar snällt för min fråga...
Vilken årsmodell har packningar i fästena på handtaget? Bara 2011 kanske?
Nu har jag hittat en internationell sajt som säljer cameleon för drygt 8000:- inkl frakt. Då blev det avgjort att det är rätt vagn för mig då jag tyckt att det varit för dyrt med över tiotusen för en vagn
Jag har (troligen) bestämt mig för en deep purple cam, men ja kommer inte veta könet i förväg. Blir det tokigt med lila om det blir en kille, eller vad tycker ni?
När man köper extra suflett, är det bara tyget eller "bågarna" också?
Jag har sett "Mamma mu coh kråkan" och det var ärligt talat exakt det jag tänkte på när jag såg vagnen. Är den lackad så från fabrik eller det är ett hemma-fix?
Den är jätteful om man frågar mig och då är jag en riktigt vit-älskare (hela hemmet vitt osv). Nä, säger som Mamma Mu: men Kråkan, vi gillar våra färger ju. Muuu
Underbar läsning, Spigg!!! Dessutom skriver du ju jättebra!
Ännu en fråga: Vad har ni för skötväskor till era singelvagnar? Har bestämt mig för en cam lim.ed deep purple och vill såklart ha en snygg skötväska till. Med förra ungen hade vi EL original-väska som medföljde, men nu blir det att handla en separat. Skip hop, Petunia, OiOi? Hjääälp
I Amelia vänta barn fick cam:en bara 3/5 i betyg bl.a på grund av att chassit är instabilt/rickigt. Hmmmm
Grå, absolut!
Vet ni vad tjejer. Ikväll har jag äntligen klickat hem en rykande ny cam i dark grey/ dark purple
Jag beställde till organizern. Är det någon av er med erfarenhet av den? Tyckte den verkade väldigt smidig...
Tack för åsikten s07. Jag har tänkt ha den som extrafack på sittvagnen men kommer ändå använda skötväska som vanligt också. Chassit ät vanligt i aluminiumfärg. Ja, färgerna är höstiga, men bebisen kommer i vår, ville dock inte riskera att missa färgen, då den är ltd. Har redan nu planer på att byta top till ett svart/mångfärgat Josef Frank-tyg
Nu står det en låda på mitt köksgolv med en splitterny cam som ska monteras efter en liten vilostund
Jag har en kär vän, som har en cam till sin treåring, och den är väldigt tung att ändra läge på nu, men vi har en babyjogger city mini sedan vår flicka var beroende av vagn, så den lär vi återanvända när kommande bebis blir två-tre år
Jag velade länge (fast jag bara är i v17 nu) om camen eftersom den är vanlig och dyr, men önskan/behov vann över snålheten. Som tur är!
Jag har precis fått hem min cam (som jag tjatat om, hihi) från Babytrader.eu Jag hade den hemma efter sex dagar och det blev 8300 inkl frakt lattehållare och organizer. Jag har hört mig för mycket ang. ev. reklamationer och här har det varit några foto på defekten via mail, sedan ersättning utan problem eller tvång att skicka tillbaka det trasiga.
Någon som vet: passar camens liggdel på geckons ram?