Bugaboo-tråd nr 21
Åh *suck* ju mer jag hänger i den här tråden, desto mer övertygad blir jag om att jag vill ha en bugaboo.....
Är det nåt speciellt man ska tänka på när man köper begagnat? Speciella "fel" man ska undvika?
Åh *suck* ju mer jag hänger i den här tråden, desto mer övertygad blir jag om att jag vill ha en bugaboo.....
Är det nåt speciellt man ska tänka på när man köper begagnat? Speciella "fel" man ska undvika?
Läste att nån ville ta bort klistermärken, vill tipsa om våtservetter!
funkar bra till det mesta faktiskt
Följer tråden slaviskt och suktar efter en bugaboo. Nu kommer en fråga till er proffs
Är det galet att köpa en frog eller gecko (vilket som nu är smartast) om man är väldigt olika långa? Jag är 160cm å gubben är 187cm!
Tycker det vore så smart för jag vill inte lägga ner flera tusen på ny (beg) vagn som jag ändå vill pimpa och sy en massa fint till
sen förstår jag att man kan ha cam-delar till både frog och gecko? Ska läsa eran braiga FAQ igen men vad föredrar ni?
Så vad har ni för råd till en novis?
tack på förhand!/Ida
Fröken Småland: tack för ditt svar! Men det är inte jobbigt då att man inte kan reglera höjden när man är olika långa? Eller det kanske mer är en vanesak?
Haha nej det är inte hugget i sten att aldrig byta vagn igen men min gubbe e tyvärr inte riktigt av samma åsikt.
men allt är ju förhandligsbart!!
Okej så frog eller gecko spelar ingen roll, mer tycke och smak?
Tack tack!
Vill bara inflika med tipset och infon att fårfällar inte ska kemtvättas alls!! Har ägt en kemtvätt en gång i tiden och vi skickade allt skinn å dyl till garveri för rengöring! Men har för mig att om det är ett " äkta skinn " så ska det gå att tvätta i maskin med ulltvättmedel.