Bugaboo-tråd nr 21
Hej!
Jag har tänkt köpa en bugaboo cam när jag får barn i höst..Bor i göteborg.. Vart finns det bäst utbud o bäst priser? O vad ska man tänka på när man köper en? Tips på bra tillbehör osv.. =))
Taaack
Hej!
Jag har tänkt köpa en bugaboo cam när jag får barn i höst..Bor i göteborg.. Vart finns det bäst utbud o bäst priser? O vad ska man tänka på när man köper en? Tips på bra tillbehör osv.. =))
Taaack
Åh tack för tipset. Vi fick Enjoyhäftet i julklapp o kollade upp det o det är helt riktigt som du säger. 20% på Mölndals baby o barn. Det blir ju ganska mycket pengar på en sån dyr barnvagn!! Så tackar för tipset, hade aldrig kollat upp det annars.. =))
Hej hej.. Jag har lite frågor. Hämtade min bugaboo cam idag o undrar om regnskyddet o myggskyddet passar till liggdelen oxå?
Hur upplever ni som har bugaboon att den är värmemässigt på vintern? Jag har fått en känsla av att den är ganska varm (Liggdelen alltså) Så jag har tänkt bädda med täcke o kudde bara o så att bebisen har en tjock fleeceoverall.. Vad tror ni om det?
Tack på förhand!!
//Jessica
hej!
Har en liten fråga angående åkpåse till bugaboo cameleon. Vilka åkpåsar är egentligen bäst? Skulle vilja ha en som funkar både till ligg o sittdel. Bugaboos egna känns så stor i liggdelen. Fungerar exempelvis Bozz Åkpåse Basic til sittdelen? Menar att man ska kunna ha "bältet" genom öppningshålen i åkpåsen..
Oerhört tacksam för svar
Dunderklumpen: Jag har båda två.. :))
Ja absolut... Vet du om nån är till camen el är de till bee båda två?
Men om båda är för bee så behöver jag inte de :)) Har nämligen en CAM..
Hej.. Har en liten fråga. Bytte till sittdelen på min cam igår. Tycker att suffletten är lite konstig. När den är i sittläge så är suffletten så att hon inte ser nått.. Får ta bak den ett "snäpp" så ser hon bra.. Sitter den fel eller ska det vara så?
Funderar även lite på lutningen på sittdelen.. Min tjej är 5,5 månad o jag har ju bytt till sittdelen nu. Det känns som delen där hon har rumpan är ganska djup.. Är det så det ska vara? Kan det vara farligt för hennes kropp?