Inlägg från: LinaPe |Visa alla inlägg
  • LinaPe

Bugaboo-tråd nr 21

Hej alla!

Jag har en fråga som jag tänkte att någon kanske kunde hjälpa mig med. Sitter på Blocket och funderar på en Cameleon. Aldrig kört Bugaboo, men hört så mycket bra och så är de ju snygga! Har hittat en nu, från 2007, men som saknar liftbygel. Går det att köpa till dem? Och är liftbygel samma som bygeln man har till sittdelen? Jag saknar nämligen en sån på min nuvarande vagn och vill gärna ha en sån på den "nya".

Skiljer sig en från 2007 mycket från de nyare modellerna? Jag vill ha en liten och smidig vagn som jag kan åka buss och tåg med utan att känna mig som en elefant.

Hoppas på lite hjälp! Tack!       

• LinaPe

Hej alla!

Jag har en begagnad Bugaboo Cameleon, vet ej från vilket år, som jag tycker känns lite "ranglig". Jag var i en butik och provkörde en ny, som kändes mycket mycket stadigare. Jag känner mig plötsligt mindre trygg med min begagnade, finns det något jag kan göra med vagnen för att få den stadigare? Det är främst i chassit som den känns ranglig, i sidled liksom och när man ska av och på bussar och upp och ner för trottoarkanter. Själva handtaget ska ju vara lite löst, har jag fått lära mig. 

Finns det någon som kan ge mig lite hjälp?
    //Lina      

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21