Inlägg från: Trolovade |Visa alla inlägg
  • Trolovade

Bugaboo-tråd nr 21

Någon som har ett bra tips om var man ska köpa ny sufflett? Gärna någon som syr själv så det blir något som sticker ut

• Trolovade
    imaj skrev 2011-09-10 20:55:20 följande:
    Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att den klarblåa sufletten på tradera är uppe i 680;-?! Det är ju 180;- mer än nypris och bilden är ju inte ens bra...

*OBS ej min annons!*
    Haha, satt också och funderade på det för en timma sedan
  • Trolovade
    mjuik skrev 2011-09-11 10:05:29 följande:
    Jag har med undrat. Började funderat på om det var någon färg som inte finns längre.
    Folk har inte koll på vad saker kostar.
    Men är ju ofta så på tradera, kolla parfymannonser typ
  • Trolovade
    elims skrev 2011-09-12 21:00:03 följande:
    Hej alla experter! Vilka ståbrädor, förutom bugaboos egna, passar på en cam?!
    Åh , vill också veta, någon som vet?
  • Trolovade
    bohusbebis skrev 2011-09-13 09:14:54 följande:
    Vi har haft Lascals BuggyBoard på vårt Bee, borde passa lika bra på övriga buggor också.
    Åh, tack så mycket!
  • Trolovade

Hej, hjälp någon!

Kan man verkligen tvätta sittdelen i maskin på 30 grader om man tar bort sittplatta och skumgummi, hur blir det med det hårda i ryggstödet då?! :-S

• Trolovade
    Mammas Kalle skrev 2011-09-14 06:59:24 följande:
    Trolovade: det funkar perfekt o tvätta så som du skriver, ingen fara med ryggpinnarna. Ha dock inget sköljmedel i.
    Tack så jätte mycket, hade tänkt att färga den nämligen, prövade på min solblekta varukorg först, och det vart jätte bra, istället för grådassig är den nu svart och fin Så vart sugen på sittdelen nu också, vill ha en ny annars iaf så har inget att förlora
  • Trolovade

Joddan: Jag använde Herdins Textile Colour multi fibre i svart, men tvättade i 40 grader när jag färgade in istället för 30 som man egentligen bara ska tvätta varukorgen i. Vart faktiskt riktigt bra, man ser fortfarande där det står bugaboo cameleon plus att färgen inte tar på vissa material så buggaloggan är vit och fin Står dock att man ska färga i 60 grader och riktigt så vågad var jag inte, så man kanske inte ska pröva om man är jätte rädd om något *S* Kan prova att lägga ut en bild på hur den blev om någon kan länka till bildtråden

• Trolovade

Cirkuspuman: Men vilket material var suffletten i? Flecce funkar inte, prövade det med, men det hände inte ett jota...

• Trolovade

La in i bildtråden, tänk att färgen var lika trist som den solblekta på sittdelen typ...

• Trolovade

Cirkuspuman: konstigt, tvättade du den innan? Stod att impregnering kan göra det svårare att färga, och gissar på att dom är impregnerade med något för att klara väder och vind..

• Trolovade
    acento skrev 2011-09-20 21:08:49 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa topset till cameleon med paul frank? Hittar bara ett i militärgrönt som finns att köpa men har sett bilder på massa olika?  
    Ligger två olika på tradera för tillfället har jag sett!   (Inte mina auktioner!!!!)
  • Trolovade

Åh, kan någon hjälpa mig, ang fakevagnar/saker, köpte ett regnskydd via blocket, maken hämtade, så  jag kollade inte innan han köpte, men det är röda sömmar på det, inte svart.... Står Bugaboo cameleon på det... Men börjar bli lite misstänksam..

• Trolovade
    spigg skrev 2011-10-13 13:50:43 följande:
    Yttersta hacket. Varje hack är 5 kg, så 15 kg barn + packning blir det yttersta hacket.
    Så nyfödd är innersta hacket?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21