Inlägg från: Beccan85 |Visa alla inlägg
  • Beccan85

Bugaboo-tråd nr 21

Hej på er alla!
    Jag och min sambo väntar vårt första barn i slutet på juli. Det har väl aldrig riktigt varit något snack om saken vilken vagn vi ska ha, det blir så klart en BugaBoo!:)

Nu till saken, vi ska åka till NewYork i påsk, och funderar på att köpa en där. Dollarn är låg och vi kan få vagn med div tillbehör (som resväskan) för under 10 000kr, det får vi inte vagnen för bara här hemma i Stockholm...
    Är det någon som ha erfarenhet från att köp en vagn i USA? Jag har läst någonstans att Bugaboon i USA skiljer sig något från den här hemma i Europa.. vet någon vad skillnaden är? 

Tacksam för svar!

• Beccan85
    Swenglish skrev 2011-01-30 19:41:54 följande:
    Beccan85- vi köpte vår från USA och sparade en bra slant! Det enda jag tror är annorlunda är att säkerhetsbältet sitter annorlunda (vilket jag tror innebär att man inte kan köpa nytt sittdelstyg i Sverige) plus att varningstexten på säkerhetsbandet är längre, men det gör ju verkligen ingenting. Kör på att köpa där tycker jag!
    Tack så mycket för ditt svar! De där sakerna kan man ju stå ut med :) 
    En del människor hade bara skrivit så negativa saker om att köpa vagnen i USA så man blir ju lite fundersam. Men det känns skönt att få svar från en som verkligen köpt sin vagn där;)

Det blir absolut så att vi köper den där, en sprillans ny för ca 800dollar! Det är kanon speciellt nu när dollarn är så låg :)

Och tack för tipset om att maila dem direkt vid problem, ska jag komma ihåg!

Skrattande 
  • Beccan85

Jag har en fråga til er :)
    På min Bugga (Cameleon All Black) under vagnen på chassit (mellan varukorgen och framhjulen) sitter något som ser ut som man kan klämma fast något i. Typ som ett c ser det ut,  om ni förstår vad jag menar?
    Vet ni vad de är till för? 

• Beccan85
    Snoppan skrev 2011-10-22 21:45:08 följande:
    Beccan: Det är väl den pluppen chassit fästs i när du fäller ihop den. Så att den stannar ihopfälld?
    Jaaa, men det är det ju!! Dumma jag, och smart du :)
    Tack, slipper jag ligga sömnlös inatt ;) 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21