Inlägg från: Sapato |Visa alla inlägg
  • Sapato

Bugaboo-tråd nr 21

Om och i sånt fall när släpps Cam2012 modell?

• Sapato

aha, då beställer jag nu då blir det cam black edition som jag kollat på

• Sapato

ok, sist jag fick barn (5,5år sen) hade jag Urban jungle men tänkte satsa på en bugaboo denna gång.

• Sapato
    s07 skrev 2011-10-20 12:41:09 följande:
    På tal om att ha sönder buggor undrar jag vilken vagn jag kan rekommendera till en gravid kompis som vill ha en bugaboo då den ryms i bilen och har stor liggkorg, plus ryms i hennes lägenhet. Hon har dock dragit min vagn uppför trappor(jag bar den hemma men drog den uppför till bussen tex), och har joggat med den tom. Håller en bugga för detta?? Vill liksom inte att jag blir beskylld för ha rekat en dålig vagn när den dras sönder. Jag tror inte reklamation skulle funka, dessutom vill hon köpa den begagnad. Har ni vågat dra era buggor uppför trappsteg (i detta fall 10-12 st) flera ggr / dag, håller chassit???? Själv är jag tveksam.
    s07 skrev 2011-10-20 12:43:02 följande:
    För hon tycker att "vagnar måste dras upp o tåla mycket". Om inte buggan håller finns ngt liknande jag kan rekommendera?
    Stridsvagnar är rätt tåliga har jag hört

Tror nog ingen vagn är gjort för att dras upp och ner för trappor varje dag så kan bli svårt för henne att hitta en sådan vagn.
  • Sapato

Vill att min cam black edition ska komma hem till mig nu, beställde idag

• Sapato

Haha, menar skötväska Var så trött när jag skrev då jag hade byggt ihop vagnen precis

• Sapato

Stierna21: fick ingen dvd och inga flärpar på locket på min all black.
    Har inte använt den än så repor kan jag inte uttala mig om.

• Sapato

Vagn
    Maxi cosi babyskydd
    Nu bara adaptrar kvar men ska ligga lågt där och försöka hitta begagnade billigt   

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21