Inlägg från: Naimisen |Visa alla inlägg
  • Naimisen

Bugaboo-tråd nr 21

Hej! Tänkte fråga er som är något mer insatta.
    Funderar på att sälja min buggaboo cam (beroende på vad ja kan få för den), bara 1 år gammal.
    Alltså 1 års garanti kvar.
    Kommer att sälja den med 3 topset var av ett LTD edition, åkpase, mugghållare, vinterhjul, parasoll och ev en helt oanvänd sittdyna och en bugaboo skötväska (självklart myggnät och regnskydd).
    Den är fortfarande väldigt fräsch, självklart lite slitage, men bara vad man kan räkna med på 1 år.

Någon som vet vad som är ett rimligt pris att begära?

• Naimisen
    AnPa skrev 2011-04-02 10:30:03 följande:
    Naimisen: tycker att man rent generellt får mer pengar om man säljer tillbehör för sig! Det är roligare att få välja färg på topset själv osv, tror på fler spekulanter om du bara säljer vagnen och tillbehör/topset vid sidan av (går ju absolut att skriva i annonsen att du även säljer detta). Vad har du för färg och var bor du? Vi sålde vår med grå bas från maj 2010 med offwhite topset, parasoll och svart sommarsuflett för 7800:- Bor i Sthlm. Man får inte så mycket för dem då det finns många på beg marknaden. Jämför på blocket och kolla hur länge de legat ute. Har de legat ute länge så är nog priset för högt.
    Ska kolla runt lite. Har mörkgrå bas, och sen orange, grön och ocean att välja mellan, och bor i bromma.
    Har kollat blocket, men de flesta som ligger ute är 08:0r eller äldre.
  • Naimisen

Jag har börjat fundera över att köpa en sommarsufflett till min cam. Är det någon som har någon erfarenhet av den? Är den mycket luftigare och bättre på sommarn än de vanliga?

• Naimisen

Såg min första donkey idag! Eftersom både jag och min kompis är bugaboo mammor så var vi helt betagna.

Den hade sommarsuflett, visste inte arr de fanns till den.

• Naimisen

Camens liggdel måste ju vara super stor. Testade att lägga min son, som nästan är 14 månader, i den och han låg som en prins.
    Trodde han skulle vara alldeles för stor.

• Naimisen

Donky-ägare, är ni nöjda? Har provkört en i butik men tyckte den kändes rätt tung.

• Naimisen

FlakeZ- Hade buggans skötväska till min cam, tyvärr måste jag säga att den var jätte klumpig och ivägen. Axelrämmen är för bred och den satt inte alls bra på buggan, det är ju enligt bilder inte mening att den ska hänga på vagnen heller utan man ska ha den på axeln.
    Hade ja valt idag hade jag inte valt den utan någon smidigare med fler fack

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21