Inlägg från: huggesmamma |Visa alla inlägg
  • huggesmamma

Bugaboo-tråd nr 21

Väntar bebis vilken dag som helst och har inhandlat en bugaboo cameleon black edition. Supersnygg!!! Ska bli så roligt att få använda den. Har köpt till en röd liggpåse för att bryta av med en färg.

Eftersom det närmar sig snötider undrar jag om det är nödvändigt att köpa till de större hjulen för den typen av underlag. Hur har ni gjort? Jag bor i stan och den enda gång jag är på landet är hos mina föräldrar. Är den svårkörd utan däcken? Det är ju en liten kostnad jämfört med att känna sig sig begränsad de dagar det snöar eller är snöigt underlag.

• huggesmamma

TAck för svar om snöhjul! Låter som en klok investering ändå. Ska kolla blocket!

• huggesmamma
    Noiis skrev 2011-11-13 17:26:09 följande:
    kolla så den är äkta är A och O googla bigbaby har en bra artikel på deras hemsida om fake bugaboo. 
    och vad är dyrt? kan du länka till annonsen? varför är den dyr? att den är oanvänd låter orimligt faktiskt
    Det står i annonsen att den är använd av ett barn, så¨nog är den använd även om den är i gott skick. Inköpt 2007 så den har ju ett par år på nacekn....
  • huggesmamma
    Plly skrev 2011-11-12 11:25:29 följande:
    Hej! Jag köpte snöhjul för nån månad sen men tycker de är fruktansvärt opraktiska. Man tappar lixom hela grejen med en vagn med svängbara framhjul = lättkörd...Tyckte det blev tungt att styra med snöhjulen så de åkte upp på blocket.
    Jag bor på "landet" och med dåligt plogade vägar om vintern men funkar det inte med de vanliga swivelhjulen så har jag andra vagnar att köra med om jag absolut måste ut i snöstormen...:-P
    Har kikat på blocket men tror vi avvaktar och känner efter när snön väl är på plats. Är det tungt att köra utan däcken så köper vi ett par.
    Synd att du redan sålt dina Flört
  • huggesmamma

Vilken rolig tråd detta är!!!! 
    Kul att höra och se att så många är nöjda med sin bugga. Har ju inte fått chansen att prova vår än men förhoppningsvis tittar bebisen ut vilken dag som helst så premiäråket blir av!!!

• huggesmamma
    Noiis skrev 2011-11-13 17:34:23 följande:
    jag tänkte på den som "lilla lyckan" skulle kolla på de vet vi ju inte vilken det är!

Men den i annonsen som "spigg" länka till är inte värd dom pengarna 2007 kostade vagnen NY 8700.... 
    Aha,oki, läste kanske lite slarvigt! Glad
    Ja nog var den allt dyr fast är det bra kvalitet så tjänar man ju ett par tusen på att den har ett par år på nacken..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21