Bugaboo-tråd nr 21
Hur stor plats tar en Bugaboo cam i en Volvo v70? Får man plats med hund och vagn?! Funderar på att köpa en Cam men vill veta hur stor plats den tar i bilen!!
Hur stor plats tar en Bugaboo cam i en Volvo v70? Får man plats med hund och vagn?! Funderar på att köpa en Cam men vill veta hur stor plats den tar i bilen!!
Gud vilken tur jag har att du hade en bild!! Tack så jätte mycket!! Uppskattas väldigt! =)
Finns iPhone hållaren att få tag på eller var den bara något tillfälligt?!
Går väll inte att få tag på Petunia längre??? Jag har letat och kollat, finns inte nånstans... =(
Babyproffsen i Barkarby rekommenderar jag INTE!! Beställde en bugaboo åkpåse hos dom som tog nästan 2 månader att få, och när vi väl fick den råkade dem dra dubbelt... Det tog TRE!!! Veckor för dom att sätta tillbaka dom pengarna på mitt kort, efter att jag varit tvungen att ge dom en papperskopia på mitt kontoutdrag att pengarna dragits dubbelt men ej kommit tillbaka... Det ska inte behövas då det syns i deras kassasystem och det känns ju inget vidare kul att behöva ge ut bort ett kontoutdrag... Om man vill ha en barnbutik som har bugaboo så rekommenderar jag Big baby i Häggvik, jätte trevlig butik med trevlig personal!