Inlägg från: Jennie f |Visa alla inlägg
  • Jennie f

Bugaboo-tråd nr 21

Hej alla!
    Har läst lite av denna tråd och förstår att ni är mästare på bugaboos :)
    Jag har precis köpt min och funderar på lite saker..

- Måste man ha sittöverdel på sittdelen? Skulle det räcka med endast en dyna?
    -Vet ni var man kan få tag på ett mönster till att sy en egen sufflett?
    -Hur kommer man in på er bildtråd (låter så spännande!!)?

Mm, det var nog det :)

Tack för alla super tips i tråden! 

• Jennie f
    Lindadjo skrev 2011-11-24 19:03:12 följande:
    Jennie f YES!!! Give me five!!! Precis så tycker jag det ska vara Ska det vara så ska de ta mig tusan vara! Och vill du höra nånting roligt? Jag köpte faktiskt hem cerise bollfrans för att sätta på min limegröna sufflett när jag skulle sy den... men så blev det för mycket med mönstrad insida osv, så det blev inget av det. Jag blev ju jätteglad nu när jag såg din bild. Det är ju precis tvärt om i färger.
    Var visst ett tag sen jag läste här.. 
    Lindadjo: Haha, vad roligt! Är så kul fixa till lite.. Håller på med en julsufflett nu. Men röd fleece inuti, vit lakansväv utanpå och beige kantband.. sen blir det väl lite juligt på skulle jag tro.
    Men jag märker att jag inte har suttit så mycket vid en symaskin, får bli som det blir.. man lär ju sig hoppas jag på :)
    Toppen  mönster har jag iaf ;)
  • Jennie f

Kört min cam i snö för första gången, gick ju alldeles utmärkt!
    Inte kommit så värst mycket än dock.. ;)
    Rekommenderar ni att köpa vinterhjul eller klarar man sig fint utan?

• Jennie f
    RocketQueen skrev 2011-12-06 19:05:37 följande:
    Fick mail från Pramworld nu, vagnen är skickad
    Härligt! Lagom till jul :)
  • Jennie f

Tänkte jag skulle köpa ett nytt regn skydd till min Cam, någon som har något tips på vilken? 
    Vad passar?
    Tycker Bugaboos egna är så sanslöst stor och klumpig.

• Jennie f

Solen, våren och värmen är här! Lycka!!
    Men då kom ett nytt problem, solskydd.. min fina lilla dam blir tok arg när solen lyser i ansiktet om så bara för en kort sekund. Vad tycker ni är den bästa lösningen? Parasoll, helt solskydd, filt?? eller vad?? 

• Jennie f
    Min älskade dotter skrev 2012-03-21 21:31:26 följande:
    Om hon ska sova eller inte störs av att ni täcker igen så skulle jag rekommendera barnvagnsdraperi. Vi höll på med filt ett tag, sen fick jag nog av att det blåste av och inte satt på plats så köpte ett draperi, helt perfekt! Man kan ju dra igen mer på ena sidan om solen är där så täcker man inte igen alltför mkt  heller :)
    Åh, låter ju smart! Ska jag testa! Ser så opraktiskt ut med parasoll..
    Tack! 
  • Jennie f
    Lindadjo: Käraste värld vad duktig du är på att sy!! Vill du avslöja hemligheten på dina solskydd? Har du vanligt mellanlägg för att gör den lite stabilare? När den är avtagbar, kan den ändå sitta kvar upp i suffletten?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21