Inlägg från: Ellan 73 |Visa alla inlägg
  • Ellan 73

Bugaboo-tråd nr 21

En fråga: Kan man ha ståbräda till donkey duo?

• Ellan 73
    Mamma Tes skrev 2011-12-15 00:32:49 följande:
    Chris Elle 73: Ja man kan ha ståbräda på donkey duo.
    Tack! Nu vill jag ju bara ha den ännu mer..tror att jag har blivit förälskad..synd bara att jag inte har råd just nu..men så fort jag bara kan då ska den få komma hem till mig.

Hur funkar den förresten? Är ni nöjda som har köpt den?
  • Ellan 73
    Hejåhå skrev 2011-12-15 09:37:56 följande:
    Det ska bli intressant att höra hur syskonvagnen funkar i snö.
    Jag plussade igår och dottern kommer vara 18 månader när de blir två. Det är för tidigt att kolla på vagn ännu, men buggan verkar så bra att båda kan sitta bakåtvända.
    Grattis! Spännande!

Ja precis, hur kommer de att funka i snö..jättebra att den här tråden finns.
  • Ellan 73
    spigg skrev 2011-12-15 11:09:08 följande:
    Hejåhå skrev 2011-12-15 09:37:56 följande:
    Det ska bli intressant att höra hur syskonvagnen funkar i snö.
    Jag plussade igår och dottern kommer vara 18 månader när de blir två. Det är för tidigt att kolla på vagn ännu, men buggan verkar så bra att båda kan sitta bakåtvända.
    Det finns en Donkey-tråd här på FL: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60251153.html
    Och här har jag skrivit om Donkeyn: blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnvagnar/20.../
    På bloggen finns även bilder på vagnen med ståbräda till.
    Tack för tipsen och den fina bloggen!!! Jag ser dock ingen bild på vagnen med ståbräda..men det kan vara jag som är blind. Man kan alltså ha tre barn samtidigt? Två i vagnen och en som som rullar med? Det är ju fantastiskt i så fall!!

Men hur är stabiliteten på Donkeyn?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21