Bugaboo-tråd nr 21
Frågar här, ni brukar ju ha koll på det mesta.
Skip Hop Saddlebag, har den utgått? Googlar och googlar, men hittar den ingenstans.
Frågar här, ni brukar ju ha koll på det mesta.
Skip Hop Saddlebag, har den utgått? Googlar och googlar, men hittar den ingenstans.

Hm, kanske får bli den bruna då!
Den är vansinnigt snygg, och den mörkgrå tycks vara väldigt vanlig (åtminstone här). Kollade på Kidzshop, och det var kostade ju faktiskt inte en förmögenhet att byta heller!
Det ska vara så.
Grattis hejåhå, vad roligt!!
JN - Jag har inte beställt än, men en tjej som beställde alldeles nyss fick den en vecka efter betalning. Riktigt snabbt med andra ord, men det kanske beror lite på vilken färg man väljer?
Hur upplever ni att Cam är med vinterhjul på? Känns den ostabil? Tänker att den kanske blir det i och med att den är så lätt och smal.
Broadway - Härligt! Var köpte du väskan? Letat och letat, men den verkar vara svår att hitta...
Åh, får kika! Jag har mest kollat på nätet. Ja, jag har också fått för mig att de inte tillverkas längre, synd.
Ni som provat både Saddlebag och Bugaboos lilla som man fäster på chassit, fördelar och nackdelar? Vilken är bäst?
Vad ska man vara uppmärksam på om man köper en begagnad cam? Har hittat en i rätt färg som också ser ut att vara i fint skick. Den är från 2008. Vad har hänt sedan dess? Några större förändringar?
Hej!
Vad finns det för saker som skiljer en falsk från en äkta Bugaboo? Vad ska man vara uppmärksam på?
Hej på er! Har inte hängt här på tre år, men i eftermiddags blev jag visst Bugaboo-ägare igen...
Ser inte ut att vara någon större aktivitet här dock. Sökte på Facebook och såg att det inte verkar finnas någon grupp för Bugaboo-folk. Finns det intresse för en sådan? Typ köp, sälj, byt, prat, visa bilder etc. Jag startar en isåfall.