• fruV

Bugaboo-tråd nr 21

Hej,
    ber om ursäkt om jag ställer en fråga som säkert är ställd förut :/
    Så här är det - jag köpte en Gecko för 5 år sedan :O och nu är jag äntligen gravid igen!
    Den här gången (om jag ska ha kvar geckon) vill jag definitivt ha en mjuklift i (inte åkpåse jag vill kunna bära den). Ni som verkar vara experter - vilka sitliftar funkar i Bugaboon??

tack tack

♥Mamma till Thea 060915♥
  • fruV

Tack för snabba svar! Och tack för grattis :)
    Fröken Småland - den ser ganska kort ut?? Jag upplevde att Bugaboon var liten i sig och så ser liften ännu mindre ut..? Hur upplevde du den?

♥Mamma till Thea 060915♥
  • fruV

Hej Bugabooisar! Om 2 veckor får jag min andra dotter och nu har vi tagit upp vår gamla Gecko för en recond (första dottern född 2006, så den har några år på nacken ;)). Då ser vi att sufletten är SUPERBLEKT! Vi har den i svart.
    Nu finns ju inte Gecko kvar i sortimentet och om jag inte minns fel så är Cameleon lite bredare än Gecko. Funkar den sufletten?? Någon som testat?
    Har också för mig att någon tipsat om nån site där det är nån som syr upp till Bugaboo vagnar - tips?

Ingen lust att köpa helt ny vagn... :(   

♥Mamma till Thea 060915♥
  • fruV

Hej,
    har kikat i FAQ:en men hittade inget svar så jag testar att fråga er experter! Har ni åkpåse i Bugaboo liggdelen?? Finns det någon annan än Bugaboos egen som passar bättre eller blir alla bara knöliga? Tycker att det verkar lite mysigar att bädda med en åkpåse än att hålla på och knöla ner lillfia i en overall etc. 

♥Mamma till Thea 060915♥ och till Signe 111006
  • fruV

Hej, jag har en Gecko från 2006 som fjädringen i framdäcken helt pajat på... Vet ni om man kan få tag på likadana eller passar de nya framdäcken på Geckon?

♥Mamma till Thea 060915 & Signe 111006♥
  • fruV

Lindadjo och Dunderklumpen-tack för svar! :) då blir det till köpa hjul idag!

• fruV

När bytte ni från ligg- till sittdel?

• fruV

Tack för svar! Har en tjej på dryga 3 mån som inte gillar vagnen. Men tänker att när de är runt 4-5 mån måste de bli liggandes med benen rätt upp? :/

• fruV

Hej, Någon som vet vilka åkpåsar (förutom Bugaboos) som passar en Gecko?? Sett en så fin Elodie Details :) rycker inte Bugaboos är så mysig!!

• fruV

Ingen som vet vilka åkpåsar som funkar i Geckon, förutom Bugaboos egna?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21