Inlägg från: mysanr |Visa alla inlägg
  • mysanr

Bugaboo-tråd nr 21

Heej!
    Jag ska få mitt tredje barn nu i maj och är på barnvagnsjakt. Just nu är bugaboo den som är mest intressant. Är nyfiken på att höra vad ni tycker om den, och stämmer det att den blir lite ranglig i chassit efter ett tag( läste det i någon test)

Tacksam för svar =) 
  • mysanr
    modestyclara skrev 2012-01-06 21:41:59 följande:
    Jag har haft 30-talet vagnar och tycker fortfarande att buggan är bäst...men det beror förstås på vad du ska ha den till...för det är ingen off-road vagn...
    Jag har inte tänkt ha den ute på skogspromenader eller liknande. shopping och vanliga promenader med hunden i stort sätt =)
    Hur är den vintertid då? har du använt dig av vinterhjulen eller funkar den bra utan dem? 
  • mysanr

I vilka baby affärer kan man hitta bugaboo säljer tex babyproffsen dem?
    Bor i örebro men kan tänka mig åka till tex sthlm för att titta på en. Man vill ju provköra irl och studera den innan man köper den, fastän det är 99% säkert att vi köper just en sån =)

• mysanr
    OHs mamma skrev 2012-01-12 13:30:49 följande:
    Jag bor också i Örebro och barnbutiken Våra små som ligger mitt emot stallbacken och gamla Björnstugan typ. De säljer Bugaboo. Förut gjorde Babyproffsen det med men när jag frågade för ett tag sen så fick de inte sälja vidare dem för att dem sålde för många. Ska ju vara lite exklusivt att ha en Bugaboo Flört
    Åh tack!
    Var där innan jul för att köpa julklapp, kikade lite snabbt men måste ha missat den helt!
    Då ska jag ta med killen dit och kika någon dag! Glad
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21