Bugaboo-tråd nr 21
Åh är så sugen på en bugga! Men vill helst ha en ny och det kostar ju EN DEL! :/ Var är en komplett bugga billigast??
Åh är så sugen på en bugga! Men vill helst ha en ny och det kostar ju EN DEL! :/ Var är en komplett bugga billigast??
Var är bäst att omräkna valutor? Verkar skilja så!
Nån som har koll på vad frakten kostar på pramworld? Hittar inget :S Fanns ju för 7900 kr ungefär där, då inkl babyskydd vilket jag inte behöver men kan ju iofs spara det till nästa barn som förhoppningsvis kmmer inom 2 år typ. Så är väl lika bra! :D Annars får man väl sälja den.
Åh vet inte hur jag ska göra! Har ju en emmaljunga city cross nu, väldigt stabil och bra. Men ganska osmidig, jobbigt att svänga med 4 fasta hjul och ganska stor bak i våran lilla bil. En bugga är ju betydligt mindre när man fällt skulle jag tro och smidigare. Men överallt läser jag att den är så himla ostabil om man t ex går promenader osv :S Det oroar mig lite! Och att den är jättejobbig att fälla ihop... Kan inte bestämma mig om jag ska byta eller inte! :) Upplever ni buggorna som väldigt ostabila?
Jag vet inte, nån "expertrecension" sa att dom är rangliga i chassit och nån tyckte att den åkte i sidled i varje lutning på promenader men det borde väl gå att lösa genom att låsa hjulen bara?
Jag bor inte i nån storstad men går bara på gångvägar eller i stan liksom. Går man nån enstaka gång (hänt en gång på 7 månader kanske) i terräng så kanske man kan leva med det?