Bugaboo-tråd nr 21
Hej på er!
Läst lite i tråden förut då jag funderade på barnvagn :)
Vem är jag: Relativt ny i Hammrby Sjöstad i Sthlm och fick en liten kille 26/9 förra året och vi älskar våran bugga (lite mindre nu med vinterhjulen men ändock)! Det blev en lite begagnad Red Denim ltd edition som jag blev kär i.
Nu tänkte jag ställa några jobbiga frågor och ber om ursäkt ifall svar finns någonstans i den väldiga informationsmängden som denna tråd utgör ;)
Det är så att min sambo skall åka till Kalifornien i slutet på nästa vecka och då tänkte jag be honom köpa med lite grejer till buggan med då det väl (?) är lite billigare och han ändå är där.
Jag funderar bla på en röd klädsel till sittdelen till sommaren och en röd sommarsufflett då jag fått för mig att det skulle matcha den fina röda bromsen.
Men jag undrar nu hur det är med sittklädsel, går det att köpa från USA ( dvs är de likadana, tycker jag läst någonstans att det är skillnad)?
Sedan har jag försökt hitta webbutiker där nu via google för att kolla men jag verker inte vara certifierad surfare för de jag hittar är alla i England, *skäms* någon som känner till någon?
Sedan är det något annat jag borde passa på att beställa? Någon snygg klädsel som skulle passa eller något annat?
Parasollet är det något att ha?
Ha det bra!