Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Bugaboo-tråd nr 21

Blev tipsad om denna tråd!
    Väntar första barnet i augusti och är mest inne på en Cameleon. Behöver bolla lite tankar kring denna.

Vi bor i lägenhet på andra våningen utan hiss och har ett barnvagnsförråd i källaren. Tror ni den skulle funka bra då? Jag har tänkt att jag vill ha en duovagn som är smidig att ha ner i källaren, men orkar man sedan bära upp hela liggdelen med bebis i? Funderade på om det finns nån mjuklift man kan ha i liggdelen eller går inte det?

En del har sagt att den inte alls är bra i terräng trots att det finns speciella hjul att köpa till, vad tycker ni? Vi kommer nästan uteslutande röra oss på vägar, i stan och affärer men det händer att vi går lite promenader där det förekommer grusvägar och upptrampade breda jordstigar.

Bolla gärna med mig! Glad 

• Sommaren12

Mmm jag har provat att lyfta den i butiken och den är ju inte så tung men det är ju lättare med mjuklift som man kan bära tätt intill kroppen. Kan man ha mjuklift i?

• Sommaren12

Nån som köpt barnvagn i USA på resande fot? Ska till NY i maj och funderar på att köpa en då. Men hur funkar det? Bör man isf beställa i förväg eller har de i lager kanske?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21