Bugaboo-tråd nr 21
Hej! Jag har en fråga till er som har erfarenhet av bugaboo skötväska... Vad är bra/dåligt??
Hej! Jag har en fråga till er som har erfarenhet av bugaboo skötväska... Vad är bra/dåligt??
Jag har en cam och bor på tredje våningen utan hiss. Jag låter chassit ligga i bilen som står på gården, sen bär jag upp liggdelen. Dotter är nu drygt 10 månader, väger bara 7 kilo dock, men än funkar det okej. Det är inte optimalt, men det funkar.
Hej! En fråga till er med cameleon, när bytte ni till sittdelen?? Hur stora va era barn, alltså längd och vikt...? Min dotter är snart 11 månader men väldigt väldigt liten för sin ålder...
Min dotter hatar vagnen om hon inte sover och jag börjar tröttna på att bära henne hela tiden när hon är vaken....
Hon är ju riktigt stabil, sitter själv utan problem. Kanske dags att byta då, har varit skönt med liggdelen under vintern, lättare att bädda ner henne ordentligt.
ja det har varit supersmidigt att ha henne där, iaf nu under vintern :) sen oxå att slippa behöva spänna fast henne o så...men nu börjar hon som sagt tröttna på att inte se nåt.
Vi har inte haft nån åkpåse då hon använt liggdelen, behöver man skaffa en nu kanske eller funkar det att bädda okej ändå..?tänker att våren är på ingång lixom...
Vad säger ni, underlättar det att ha chassit när man "monterar" sittdelen eller funkar det smidigt ändå? (har chassit i bilen och tänkte slippa springa ut...)
tack!
min dotter sover ofta på mage hemma i sin säng men i vagnen är det inga problem för henne att sova på rygg, hon sover kanon i vagnen!
Tror det finns olika märken men jag köpte det här: http://shop.kurtisbaby.se/product_info.php/products_id/62/osCsid/r4og4u2j395hgq1i7q8hqdakd1
Är verkligen jättenöjd!
Själv tkr jag draperiet är toppen just för att kunna "ta bort" solen om den skiner rätt in i vagnen. Om barnet sover så kan man ha lite mer förtäckt. Se bara till att ha en glipa och om det är väldigt varmt så går det att knyta upp så det blir som ett tak mer. Bild finns om du går in på länken och sen kollar längst ner typ anvisning eller nåt..
åker utomlands i sommar och tänkte köpa bugaboo transportväska, är den bra? De behandlar ju inte bagage alltför försiktigt vid flygningar...
Samma här, bara när jag ska bära vagnen annars när man använder liggdelen är den bara i vägen. Annat är det nu när dottern använder sittdelen, då är den inte ivägen!
funderar oxå på det där med transportväska...vill inte riskera att vagnen ska gå sönder
Hej! Ska köpa en transportväska till buggan men när jag kollar runt verkar det finnas olika varianter av bugaboos väska,stämmer det???