Inlägg från: Bling1975 |Visa alla inlägg
  • Bling1975

Bugaboo-tråd nr 21

Har precis köpt en bugaboo cam men inte hämtat den ännu. Hoppas det är ok att ställa några frågor.

Om bebisen sover kan man enkelt lyfta av liggdelen och ta med in och ställa någonstans eller är sidokanterna mjuka så den sjunker ihop?

Vet ni om det finns någon som säljer mönster till suffletten? Vill gärna prova att sy en egen och är lite otålig.

Stitch längtar efter Lilo
  • Bling1975

Vår bebis kommer i april, vill man ha ett parasoll till vagnen när man använder liggdelen, eller är det mer för sittande barn?

• Bling1975

Sassa, jag fick hem min igår och dragkedjan är verkligen supertrög. Jag hoppas det ger med sig snart.

• Bling1975

Hjälp. Jag satte på min MaxiCosi Pebble på adaptern och testade på vagnen idag. Får loss den från vagnen men får inte loss adaptrarna från babyskyddet. Vad är trixet? Har provat att trycka in de vita knapparna men det hjälper inte alls. Är det på själva stolen jag ska göra något?

• Bling1975

Ismael - tack snälla. Den satt som berget men de var de diskreta grå knapparna som gjorde susen, jag provade bara de på själva handtaget.

Hoppas den blir lite smidigare efter att man har gjort det några gånger för så här trög orkar man inte ha den.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21