Bugaboo-tråd nr 21
Får man bara slänga in en fråga här?
jag är gravid och har tänkt köpa en begagnad Bugaboo, det jag undrar är: Är det bumper på cameleon, frog och Gecko? För dom är väl typ ganska lika varandra?
Får man bara slänga in en fråga här?
jag är gravid och har tänkt köpa en begagnad Bugaboo, det jag undrar är: Är det bumper på cameleon, frog och Gecko? För dom är väl typ ganska lika varandra?
Måste få fråga er so har buggor, jag var helt säker på att köpa en bugga denna gång men nu blir jag osäker, tycker att sittdelen verkar opraktisk när barnet ska sova, mina barn har tyckt om att sova på sidan men det går ju inte i en skålad sitts? Sover era barn bara på rygg?
Får man ställa en dum fråga till? Är det samma ställning/ram till ligg och sittdelen? tänkte om man köpre en med bara sittdel och kunde kompletera medd ligg del, men på bilder på liggdel är det bara tyget inte ramen runt
Finns det någon sida med återförsäljare? Bor i Östergötland men hittar inget när jag söker på google
Går det att färga en solblet suflett?
Vad har ni för mått på täcket till liggdelen? tänkte jag skulle börja sy lite sängkläder.
Tänkte på om man köper en frog el cameleon passar deras grejer på varandra, som suflett lig/sittdel?
Nu kommer tjat tanten igen med frågor. när man läser annonser på cameleonter så står det att typ 2bättre" chassi som inte glider? vad menar dom med det? och att det är vingmuttrar på?
har en bugga C pågång från -06 vad är det för chassi på dom?
har mailat på lite buggor, både C och Frog, endel vagnar är det lite märken på och på en frog jag fastnade för hade barnet bitit sönder bumpern. passar cam delarna på frogen, eller är det bättre att köpa en cam och man vet att det finns delar att få tag på till den?
är det någon som syr och säljer här inne? är kass på att sy
Tack för svar.
hur högt är det upp till styret på fogen?, varken jag eller mannen är så långa så man kanske inte behöver ha ställbart. jag är 161cm och mannen 176cm
har fått svar på frogen jag mailade på, hon vill ha 2300:- för den, så här stod iannonsen
Det som ingår:
Svart sittdel med 5-punktsele
Marinblå liggdel (inkl. madrass)
Marinblått liggdelslock
Svart varukorg
Bumperbar
Beige fleece suflett (cameleon)
Regnskydd
Det är lufthjul och dom har vi aldrig haft några problem med.
Vagnen har blivit tvättad och smörjd inför försäljning.
Alla textilier är nytvättade.
Vagnen har lite repor och sonen har bitit på bumperbaren därav priset.
Den ser fin ut på bilderna i tygen och så, det ända är ju bumpern som jag måste byta.
Min tanke var att om jag köper en billigar vagn så kan man ju köpa lite nya saker och tillbehör till vagnen. eller är det bättre att köpa en cameleon för några tusen mar och få en bra vagn direkt??
har ansökt i fb gruppen
Då slår jag till imorogn då på frogen
Men visst var det så att CAM klädseln passade inte på drogen? Utan den blev för stor? Kanske bättre att köpa en CAM ram till frogen då, för det är ju lättare att hitta klädslar till CAM
Ny är jag bugga ägare
Svart chassi finns på kidzshop.se kostar 2500:-
Är det någon som vet eller tror om det går att ta dragkedjan från en CAM ligg del och sätta den på frog delen så man kan ha toplocken på frogen i stället