Inlägg från: Konvaljen |Visa alla inlägg
  • Konvaljen

Bugaboo-tråd nr 21

Hej! Har en fråga som jag hoppas någon kan hjälpa mig med.
    När vi köpte vår förra Bugga beställde vi den från Babytrader som nu, såvitt jag förstått, inte säljer Bugaboo längre.
    Var ska man köpa då om vi vill beställa utomlands för billigare inköpspris? Tips på bra webshoppar tas tacksamt emot!

• Konvaljen

Hej!
    En fråga till er bugga-proffs här. Vi har köpt en Cameleon (vår andra) från 2011, en All Black och det medföljde en jättefin original-åkpåse. Jag har emellertid helt snöat in mig på 7 A.M Enfant's påsar, utan att ens ha sett dem i verkligheten ska erkännas.
    Funkar de i både liggdelen och sittdelen? Blir det för plufsigt? Jag tycker att Bugaboos egen åkpåse känns så tunn, åtminstone i jämförelse med den vi haft innan, ett helt annat märke.

Någon som har en åkpåse från 7 A.M Enfant och som kan berätta mer om den?

• Konvaljen

Tack för svaret. Jag har kollat på en modell som bara finns i en storlek och liksom växer med barnet i tre olika steg. Då kan den förhoppningsvis funka kanske.

• Konvaljen
    carrosan skrev 2012-05-09 15:36:09 följande:
    Någon som vet vad ett toppset kostar i USA? Har en kompis som ska dit och funderar på att be henne köpa till mig.
    Vi var i NYC i mars och jag har för mig att det gick på ca 700-800, inte så ruskigt mkt billigare. Men jag kan ha fel. Kolla på www.buybuybaby.com, där kan du se hur prisnivån ligger.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21