Inlägg från: ziingo |Visa alla inlägg
  • ziingo

Bugaboo-tråd nr 21

Kanske lite dum fråga.. Hur vet man vilka som är de gamla och de nya åkpåsarna? Vilket år ändrades modellen?

• ziingo
    Lillla My skrev 2011-08-18 14:55:45 följande:
    De nya har en dragsko mitt fram. Vet inte exakt när de ändrade, för något år sen ungefär? Men en del som säljer begagnat har den nya bilden så man får nästan fråga om man är ute efter en ny. 
    Tack, ja, då vet jag.
    Beställde en för någon vecka sen. Det var rabatt på den. Efter att ha läst här i tråden om gamla/nya åkpåsar blev jag fundersam vilken åkpåse jag hade köpt egentligen. Men då jag har dragsko på min så är det den nya modellen då.  
  • ziingo
    Lindadjo skrev 2011-09-11 13:46:04 följande:
      Kan ta en bild på det om intresse finns.
    Det vore snällt.
  • ziingo

Igår gick jag premiärturen med min cam all black. Jag tyckte dock att den drog väldigt mycket åt antingen ena hållet och sen andra. Samt att framhjulen vobblade mycket. Ska det va såhär? Har bara kört vagnen inomhus på plant golv tidigare...

• ziingo

Någon som skulle testat bugaboos solskyddsnät? Är det bra? Har ni någon bild? :)

• ziingo

Hur bra är transportväskan? Är det värt att köpa en till resan ist för att hyra en airshell?

• ziingo

Ni som använder er av sittdyna till
    camen. Vad är fördelen/nackdelen med att ha en sån?

• ziingo

Idag såg jag en bugaboo jag inte sett tidigare. Den hade plasthandtag istället för de där skumgummit som på min cam. Sen hade den även bromsen inåt och inte satt framåt som på min. Någon som vet vad det var för vagn jag såg?

• ziingo

Min cam har gått sönder. Det är den här vita knappen, som det finns två av på chassit och som man trycker in när man tex vill flytta handtaget åt andra sidan. Jag har sagt till där jag köpte vagnen och jag skulle fota det trasiga och så ville de ha chassinumret. Vart hittar jag det? Någon som vet vad som händer sedan? Tror ni jag behöver skicka iväg vagnen? Jag använder den dagligen och skulle inte kunna va utan den..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21