mammageno skrev 2011-06-29 23:07:33 följande:
Och 4-5 suffletter dynor skötväskor, baser o topset och organizer och ....
Nä nu var jag lite hemsk men det är ju "addicting"
Jag kan tänka mig att det är riktigt beroendeframkallande med olika tillbehör!! :) Jag vet redan massa färger och grejer jag vill ha. Hahaha!
imaj skrev 2011-06-29 23:13:48 följande:
saandi skrev 2011-06-29 21:57:25 följande:
Är det något mer man behöver förresten? (förutom sittdelsbas och sittdelstyg)
Lika bra att fråga proffsen:) ni vet ju!
Billigast är nog att kika på Tradera eller Blocket samt andra köp & sälj-sidor. Lättast är förstås att köpa hos en återförsäljare så som ex.
www.kidzshop.se. Alla återförsäljare i Sverige brukar ligga på samma priser så där skiljer det sig ingenting.
Förutom det behöver du även en madrass till liggdelen då liggdelsklädseln kommer utan madrass när man köper den enskilt i butik.
Regnskydd kan du antingen köpa Bugaboos egna, som många inte gillar, eller köpa ett sånt där universalregnskydd. Jag gillar personligen Bugaboos egna då det är snyggare och jag kommer "överens" med det. Många tycker dock det är väldigt bökigt att få dit samt att det tar stor plats om man ska ha med det. Så i slutändan är mitt tips ändå att köpa ett universalregnskydd. När det gäller myggnätet; det är väldigt tight och vill som på att glipa lite tycker jag. Så ett universalmyggnät rekommenderar jag framför Bugaboos egna!
Hoppas detta hjälpte dig lite grann

!
Tack tack tack!! Jag funderar på att köpa liggdelen begagnad eftersom man inte använder den så jättelänge ändå. Så köper vi ny sittdel när det blir aktuellt. Då får det nog bli ett universalregnskydd då :) bebis är beräknad 5 januari så det lär nog användas ordentligt!
straw2008 skrev 2011-06-30 08:56:21 följande:
på blocket finns en grå för 400...med lock!
Den ska jag kolla upp!!! :D Tack för tipset!