Inlägg från: Royalgala |Visa alla inlägg
  • Royalgala

Bugaboo-tråd nr 21

en liten fråga fast det handlar om donkeyn oxå

Ni som haft cameleon OCH donkeyn, vilken föredrar ni som singelvagn? Jag bor på landet = både aslfalt och grus.
    jag upplevde ibland när jag hade cameleon (haft två st i olika omgångar) att den var svårkörd på gropiga grusvägar.
    Det jag då undrar över är om man skall fundera på donkyn när/om det blir aktuellt (med fler barn alltså, ja, jag surfar runt redan och kollar vagnar för jag ÄLSKAR barnvagnar )

Är den smalare liggdelen i donkeyn ngt man funderar/irriterar sig på? Älskade nämligen den rymliga liggdelen på cameleon.

• Royalgala
    saandi skrev 2012-05-25 06:17:05 följande:
    Jag tycker donkey är mycket lättre att köra med än cameleon. Älskade min cam men älskar min åsna mer! Att liggdelen är mindre är inget jag stör mig på, kanske för att det är sommar och inte behövs så mycket kläder. Man upplever nog det mer på vintern. Fast jag tycker nog att min 4mån dotter har gott om plats i den.
    Men är det gropigt och grusigt säger jag bara donkey! Utan tvekan. Jag älskar den och har svårt och se mig med en cam igen.
    ja hjulen på donkeyn är ngt som jag tror jag kommer att älska för det var dom som irriterad emig lite på cameleon, just när man var ute och gick på grusvägar, det blev väl svårkört och skumpigt.

Hmmm tål att funderas på.

tack
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21