Inlägg från: Sannaslim |Visa alla inlägg
  • Sannaslim

Bugaboo-tråd nr 21

Halloj alla experter! Har några frågor angående camen, jag har köpt en begagnad och nu när jag plocka isär liggdelen för att tvätta den så hitta jag på träplattan en slags svart plastögla om ni fattar vad jag menar vad ska man fästa i den? Säkerhetsbälte? Kan man ta bort säkerhetsbältet som sitter fast på ramen medans man har liggdelen på eller vad gör man med dem? Ganska fult när de hänger och slänger. Undrar samma sak över bandet som sitter på handtaget kan man klippa bort det eller fyller det nån funktion? Tack på förhand om nån orkar svara

• Sannaslim

Jag har en transportväska och flög nu första gången, det var superpraktiskt så det rekomenderar jag fast jag fick kolla på youtube hur man packar ner vagnen smidigastp

• Sannaslim

Jag har köpt en begagnad cameleon och på mitt chassi sitter också ett buggaboo klistermärke, tror att min är original.

• Sannaslim

Hej, vet inte om någon kan hjälpa mig men jag är i Stockholm på besök och på flyget hade de sönder mitt ena swivel hjul till min Cam så kan inte använda vagnen. Vet nån i vilken butik man kan hitta reservdelar? Har försökt googla men hittar bara snöhjul i butik. Så dryyygt!

• Sannaslim

Hej, vet inte om någon kan hjälpa mig men jag är i Stockholm på semester och på flyget hade de sönder mitt ena swivel hjul till min Cam så kan inte använda vagnen. Vet nån i vilken butik man kan hitta reservdelar? Har försökt googla men hittar bara snöhjul i butik. Så dryyygt!

• Sannaslim

Tack jag hitta nytt hjul till sist, men tror ni inte jag lyckades få punka på bakdäcket idag oxå. Den här resan börjar bra..

• Sannaslim

Jag har ett maxicosi tycker det är relativt lätt att bära och det står stadigt med adaptrarna på. Plus att solskyddet alltid är med och det är smidigt.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21