Inlägg från: BeautifulFlower |Visa alla inlägg
  • BeautifulFlower

Bugaboo-tråd nr 21

jag funderar på att köpaen gecko- begagnad. Vad kan ni berätta om den?
    Är den lättkörd?Kan man höja o sänka styret på`den? Hur rymlig är sittdelen?

• BeautifulFlower

Hur är bugaboo cameleon på långpromenader? Ska kolla på en imorgon och vill gärna köpa..men tänka höra mig för här lite snabbt bara hur den är om man gillar att gå en längre sväng om dagarna?

• BeautifulFlower

Idag har jag köpt en Bugaboo Cameleon, årsmodell 2008.Den har mörkgrå bas och rosa fleece topset..är så jäkla nöjd :D

• BeautifulFlower

när man fäller ut chassit-ska det knäppa till då eller låser den sig självt när man sätter på sittdelen?

fattar ni?

• BeautifulFlower
    Ell skrev 2010-08-20 06:52:26 följande:
    Hej! Behöver rådgöra lite.... Jag har en Bee+ som jag eventuellt ska byta med en tjej som har en Cam. Min vagn är inköpt i slutet av maj. Hennes vagn är från början inköpt jan-09 men pga en massa fel på den som reklamerats fick hon vänta jättelänge på reservdelar och kompenserades med ett nytt chassi, sittdelsram, hjul och bas i januari-10. Sittdelsbasen är från denim RED collection, samma sak med varukorgen. Hon har ett topset i fleece till. Bumperbaren är tuggad på så den skulle bli utbytt innan bytet i så fall. Med min vagn medföljer i så fall en ny sittdyna från Addstroller.

Hur tycker ni som har en Cam/Bee+, låter det som en bra deal?
    Jag tycker ju åtminstonde att det låter som en bra deal, så länge vagnen är i rätt skick nu så skulle jag slått till
  • BeautifulFlower

anfvar hittar man det röda setet så man kan klä om vagnen?hittar bara andra färger

• BeautifulFlower

är det bara jag som tvivlar på att buggan funkar en vinter, även om man har vinterhjulen på?
      jag testade igår att köra med dom stora hjulen först en sväng, och låsa dom små.. det gick ju knappt att lyfta vagnen när man skulle svänga när dottern min satt i. kändes som hela chassit skulle böja sig. Det är min första vinter men buggan och har nu börjat fundera på att skaffa en annan vagn som "vinter/extra vagn"

Hur gör ni?

• BeautifulFlower
    daniels baby skrev 2010-10-19 18:05:57 följande:
    blä va svårt det va att hitta en beggad bee+.. speciellt om man vill fynda!
    jag har sett en på tradera för 3000.. däremot skulle jag nog inte vilja föra över pengar till någon man inte känner, och sen lita på att vagnen faktiskt kommer...
  • BeautifulFlower
    wifen skrev 2010-10-20 12:51:43 följande:
    Hej!

Ni som har superkoll på Bugaboo, hur stor barn får plats i sittdelen? Funderar nämnligen på den nya syskonvagnen Donkey men har en 2,5-åring som redan är lång för sin ålder och vill ju gärna att vagnen kan användas ett tag framåt (BF i mars). Donkeyn verkar ju vara en smart vagn, antagligen tokdyr med förstås...
    Jag har för mig att vagnen kommer börja säljas till våren i ett viss antal länder, och att den inte kommer att kunna beställas.. att det, om den kommer till sverige så blir det inte förs nästa höst..
     Men jag kan ju ha fel
  • BeautifulFlower
    picolina skrev 2010-10-20 19:33:32 följande:
    IM WITH BUGABOO!! HAPPY!! =) blev en cameleon från blocket och jag är nöjd fast jag inte provkört än riktigt =)

En fråga! ska spänna på liggdelen på ramen (sittdelen satt på vid köp) och fattar inte hur jag ska få bort selet som sitter fast på ramen...
    Eftersom din son är omkring 5 månader nu så skulle jag skita i att sätta dit liggdelen.. barn kan sitta i bugaboo´n from när dom är tre månader
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21