Inlägg från: Jullesmamma |Visa alla inlägg
  • Jullesmamma

Bugaboo-tråd nr 21

Hej alla kunniga

Är det någon av er som vet om de nya Akta graco autobaby passar på adaptern till cameleon???

• Jullesmamma
    Jullesmamma skrev 2012-06-19 16:30:48 följande:
    Hej alla kunniga

Är det någon av er som vet om de nya Akta graco autobaby passar på adaptern till cameleon???

Ingen som vet???
  • Jullesmamma
    ialia skrev 2012-06-26 11:03:02 följande:
    Enligt den försäljaren vi pratade med när vi köpte vårat babyskydd så är de bara besafe och maxi cosi som passar till adaptern. Han sa att man kan inte garantera någon säkerhet om man skulle använda något annat märke. Vi köpte besafe izi go.
    Fast det finns en adapter till som är till Akta graco...
  • Jullesmamma
    ialia skrev 2012-06-26 18:36:40 följande:

Men om de nu finns en sån adapter så behöver du ju inte fråga

Vet ju inte om den passar den NYA eftersom det inte går att hitta den infon, basen ser annorlunda ut och då kanske även stolens "fäste" gör det och då kanske den inte passar adaptern... Så därför frågar jag!
  • Jullesmamma

Angående Akta Graco adaptern: Jag åkte till en butik och frågade och den passar även de nyaste babyskydden därifrån och till Teutonias babyskydd.
    Dessutom skulle det komma en till Britax i augusti! (om nu någon annan skulle vara intresserad...)

• Jullesmamma
    Falafel skrev 2012-08-08 12:06:59 följande:
    Är det någon som vet om babyskydds adaptrarna för gamla cameleon kommer fungera på den nya cam 3? 

Ja det kommer dem enligt den försäljare jag pratat med!
  • Jullesmamma
    Es Mamma skrev 2012-08-11 19:20:43 följande:
    Vet ni om det kommer att vara möjligt att använda gammal adapter till bilstol till Cam 3? Känns så dyrt att köpa precis allt nytt.

Ja enligt försäljare!
  • Jullesmamma
    AnitaAndersson skrev 2012-08-19 17:09:29 följande:
    Nu är Cam 3 beställt. Men jag tänkte höra en sak. Det är väl ingen skillnad på tillbehören fråna gamla Camen som topset, åkpåse och annat. Det e väl samma storlekar?

Toppseten ska va samma, så jag kan köpa de nya topparna som kommer till min "gamla" cam =)
  • Jullesmamma

5-56 används väl oftast när saker kärvat fast, oftast pga rost och silikonspray är "snällare" och smörjer mer eller hur man ska säga...

• Jullesmamma
    Kitty baby skrev 2012-09-15 11:44:44 följande:
    Hej, har en fråga ang Bugaboo ståbräda - om man köper den så verkar det inte som att man får med 'gummibandet' som man kan fälla upp den med? Har sökt överallt på nätet men om jag hittar den så finns den inte i lager. Någon som har tips på var man kan få tag i den, eller om den alltid ingår när man köper nyaste modellen?

Tack på förhand!

Kitty  

Har du kollat Jollyroom? (såg att de hade i sortimentet men inte om de var slut) 
  • Jullesmamma
    saal skrev 2013-09-01 20:52:53 följande:
    Med terränghjul på kan man då fälla ihop vagnen utan att plocka loss terränghjulen?

Ja fast den blir inte lika liten som utan...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21