Inlägg från: Casablanca |Visa alla inlägg
  • Casablanca

Bugaboo-tråd nr 21

Hej! Jag vet att det här inte är en bildtråd, men jag kan inte kolla i bildtråden eftersom jag inte är medlem i gruppen och jag skulle så himla gärna vilja se en bild på en Cam med ligg-korgen och regnskyddet på. Jag har letat och letat men inte hittat nån bild.

Hoppas att nån kan hjälpa!  

♥ Känner du igen mig? Snälla avslöja mig inte! ♥
  • Casablanca

Hej! Jag vill jättegärna ha lite tips om skötväske-lösningar? Är det någon som har bilder?

Jag tycker att de ofta hänger dåligt på Camen, stämmer det? Jag såg på stan i förbifarten någon som gjort något med krokar så att väskan hängde snyggt, men jag hann inte kolla precis hur hon gjort.

Och är det någon som har en bild på ett ihopfällt chassi?

Det kanske är frågor för bildtråden egentligen, men den verkar vara stängd? 

• Casablanca

Den här tråden skall väl ändå handla om Bugaboo? Kan ni inte ta diskussionen om andra vagnar i en annan tråd? Eller kanske starta en ny till och med? 

• Casablanca
    Floff - Ja, jag tänkte mer att det är lätt att det urartar och bara blir mer och mer OT. Det är så lätt att man liksom "glömmer bort" vilken tråd man är i

Ni som har eller har haft Camen med liggkorgen - hur tycker ni att det fungerat med skötväska? Jag tycker att det alltid ser så klumpigt och opraktiskt ut när man ser dem på stan. Att de liksom hänger snett och glider ned och sådär.

Hur har ni gjort? Vad har ni haft för väska och sådär? 
  • Casablanca
    DorisDaySthlm skrev 2012-08-29 09:37:16 följande:

Tack för svar!

Finns det någon som har använt kudde och fått det att funka?
    Jag har aldrig sett en sittdel med kudde, och själv tycker jag inte att det behovet finns. Kan du inte ha något annat mjukt "heltäckande", som en mjuk åkpåse eller fårfäll?
  • Casablanca

Hej. Vi kommer nog att köpa en begagnad Cam till vår nya bebis och nu undrar jag om det är något speciellt vi skall tänka på?

Vi kommer att testa att fälla ihop den och fälla upp den, och såklart kolla så bromsarna fungerar. Men är det någon annan funktion som kan vara extra bra att ha koll på?

Och hur ser man om det är ett fösta eller andra generationens chassi? Vill helst ha en lite nyare, 2nd gen, men är lite orolig för att bli lurad.

Hoppas att någon kan hjälpa mig! 

♥ Jag bloggar om tidig graviditet på tretillfyra.blogspot.com - Avslöja mig inte om du känner igen mig ♥
  • Casablanca

Tack för svaren!

Nu känns det som jag letat överallt, men jag hittar ingen info på vad liggdelen väger? Är det någon som vet?

Överhuvudtaget att hitta info på Bugaboos hemsida tycker jag är väldigt svårt.... 

♥ Jag bloggar om tidig graviditet på tretillfyra.blogspot.com - Avslöja mig inte om du känner igen mig ♥
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21