• movie

Bugaboo-tråd nr 21

Åh ska buggabo komma med en syskonvagn?!! Jag som ska ha om 4 veckor och varför kan den inte redan finnas, det hade varit total lycka i så fall Älskar min bugga men har varit tvungen att köpa mig en syskonvagn också.
    Väntar även på att Tiny Tot ska göra en ny variant.

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Håller med ang airshell. Jag hyrde en men tog den inte när jag insåg hur gigantisk den var. Köpte plastpåsen och lindade en filt runt vagnen, funkade bra.

ღ♥★Alice 080728★♥ღღ♥★ Iris 100531★♥ღ
  • movie

Jag har alltid en fårskinnsfäll i vagnen, toppen bra Såg att ni pratade solblekta tyger, jag har en denim bugga och min suflett är jätte solblekt. Vagnen är 2 år och jag är ute och går flera ggr om dagen, Sover ute i vagnen och förvarar den alltid inne. Ligg och sittdelen är däremot jätte fina. Jag vårdar min vagn jätte noga men tror absolut att sufletten inte klarar för mycket ljus.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie
    Duntoffla skrev 2010-10-08 10:25:34 följande:
    Men räcker den fårskinnsfällen samt en Bugga-åkpåse på vintern eller har du något kraftigare då?
    Jag har ingen bugga åkpåse, fast jag vill, har bara inte blivit av. Har en begagnad åkpåse, vet inte vad det är för märke, en liten filt och overall. Detta har varit i liggdelen.
    Alice 080728 Iris 100531
  • movie

I dag ska jag med lite sorg i hjärtat byta från liggdel till sittdel, Iris är 8 månader så det är på tiden men jag tycker vagnen är så galet snygg med liggdel
    Sen undrar jag om ni som har nya ståbrädan är nöjda eller går det lika bra med universal?

Alice 080728 Iris 100531
  • movie
    Asereht skrev 2011-02-18 12:54:03 följande:
    Åh, en frände! Vi bytte också i samma åldersveva och jag tycker också buggan är skitsnygg med liggdel. Alla andra verkar vara emot oss.
    Va hur kan dom vara det
    Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Vet någon om man kan köpa "stroppen" och resårsnöret som håller uppe och fast ståbrädan och i så fall var?

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Vet någon om man kan köpa bromsklossen till vänster bakdäck? Min är borta!

Alice 080728 Iris 100531
  • movie
    ShiningStar83 skrev 2012-07-07 12:22:58 följande:
    en fråga till er som har en bugaboo cameleon, hur är den på vintern?
    alltså fungerar liggdelen till en nyfödd? håller den värmen trots att det enbart är canvas?
    hur har ni gjort som fått vinterbebisar?? haft åkpåse i?

Jag hade liggdelen tills barnen var 8 månader, stor och rymlig. Använde fårskinn och åkpåse på vintern om det var riktigt kallt annars fårskinn och overall.
    Alice 080728 Iris 100531
  • movie
    ShiningStar83 skrev 2012-07-08 14:55:56 följande:
    nej kanske inte, vad vet jag? :) men i de flesta andra vagnmärken's liggdelar så är liggdelarna fodrade - och det är väl inte bugaboo's?
    därav frågan... ;)) och nej alla har ju inte åkpåsar... (en del har ju täcke och så istället :P)..

tack! oj det var länge! hur fick du ditt barn att ligga ner så pass länge? hehe :)))
    Ja det kan man undra :) Tröttnade dom satte jag dom upp, tryckte ner sufletten och satte dom mot kanten och hade en kudde framför, då blev det stabilt och bra . Jag tycker liggdelen är mysig det är ju ett innertyg så helt ofodrad är den ju inte.
    Alice 080728 Iris 100531
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21