Bugaboo-tråd nr 21
Har precis beställt en cameleon 3. Vill att den ska komma nu nu nu... Men får snällt vänta till efter september
Har precis beställt en cameleon 3. Vill att den ska komma nu nu nu... Men får snällt vänta till efter september
De kan inte garantera att det inte blir några förseningar ifrån bugaboos sida. Men de trodde iaf att den borde kommit in i slutet av september, början av oktober. Bf 17 oktober. Har den inte kommit då så får vi en lånevagn så länge. Så det är en chansning men tycker det är värt det. Kändes "onödigt" (förstå mig rätt) att köpa en som kanske kommer vara svår att sälja efter tre år när inga reservdelar finns att köpa längre. Men en fråga, tror eller vet ni om det är bäst att använda åkpåse eller täcke i liggdelen? Känns mysigare med täcke och kudde men kanske mer praktiskt med åkpåse. Vad tror ni?
Får jag fråga vart ni beställde er? Nu är jag lite trött så här på kvällen :) Men hur menar man att det ska vara ett täcke i åkpåsen? Är inte riktigt med :) måste bli lite väl varmt?...
Ok tack för svar! Och jag som köpt påslakan :) hoppas jag får använda det ngn gång iaf :)
Ja jag köper nog en åkpåse också så kan man kanske använda den när det blir super kallt och använda täcke i början. :) ombyte förnöjer! :)
Hej hej. Hur hittar man gruppen utan att gå via länken. Vad heter den? Kan man söka efter den där man kan söka efter personer?
Åh vad avis jag blir. Vill oxå att de ska ringa så vi får hämta vår...
Får man fråga vart i landet du bor?
Eg ingen aning men en ide är att iaf ringa bigbaby i Sollentuna, Häggvik. Googla bigbaby så bör du hitta telefonnr...