Bugaboo-tråd nr 21
Hej hoppas det är ok att ställa frågan i denna tråd (och att ngn har svaret) :) min kusin har också en Bugaboo men råkade slänga "plattan" till varukorgen när hon packade upp den x/ någon som vet var man kan få tag på en ny?
Hej hoppas det är ok att ställa frågan i denna tråd (och att ngn har svaret) :) min kusin har också en Bugaboo men råkade slänga "plattan" till varukorgen när hon packade upp den x/ någon som vet var man kan få tag på en ny?
RedTopaz - ha ha tänkte inte på det :) tack för svaret! Thj- hon sa att hon slängde allt förpackningsmaterial, det var när hon såg min vagn som hon insåg att varukorgen inte ska vara så sladdrig.. X)
Måste fråga er Bugaboo kunniga ; har ni hört talas om nån som haft problem med bumperbaren eller vad den heter, när vi använde liggdelen var det inga problem men när vi bytte t sittdel så är det som om bumpern är bredare än ramen och man måste liksom trycka ihop den Och verkligen KÄMPA för att få i den :(
Nu när jag skulle sätta i bumpern så var ena plastgrejen med fjädern borta (!?!) och den är alltså trasig nu :(
Vi var och kollade andra grejer och testade då en ny bumper (tänkte vi måste köpa ny) och den klickade i hur lätt som helst! Vad kan ha hänt med vår? Varför var den så trög(bred!)? Är det något man kan reklamera? Har nån av er hört nåt liknande?
300 för en ny är så sjukt onödiga pengar känns det som men man lär ju inte kunna köpa en ny plastgrej va?
Det är en CAM.
Verkar bara vara hela stödbågen för 280 kr där med.. :(
Lämnade min cam oövertäckt utomhus i ngra minuter och självklart kom en dum fågel och sket i den x(
Tur i oturen var det "bara" på dynan (sittdel) så det borde ju gå smidigt att rengöra. Några tips? hänt ngn fler som kan dela med sig av sina erfarenheter? Är det bara att spraya m tabort och tvätta?
Tack på förhand! :)