Inlägg från: Marlin16 |Visa alla inlägg
  • Marlin16

Bugaboo-tråd nr 21

Här tänkte jag att min hjälp finns!?
    Jag ska köpa en begagnad Cam. Tänker mig att den får kosta ca 5.000kr.
    Är det något att tänka på? Någon årsmodell som är bättre/sämre? Tyg eller annat som måste kollas noga?
    Hoppas på goda råd här. Tack!

• Marlin16

Jag har hittat en CAM helt i denim från hösten -09. Bra skick! Åkpåse, shoppingkrokar och maxi-cosi adapter.
    4000 om jag köper idag! (prutade 1500..)
    Är det ett fynd?
    Är off-white snyggt att ha som toppset? Eller är man låst för att det är svårmatchat?

• Marlin16

Floff, jag har haft min tre dagar nu. Men jag håller med om att den drar
    Men ja fortsätter nån vecka eller två till och samtidigt ska jag klämma o känna på Nya Emmaljunga ozone som jag hoppas på!

• Marlin16

Ja, säkert
    Jag har en kompis med Teutonian, jag tyckte inte om hur hjulen låter... Dom är breda och platta och låter pga så stor kontaktyta.. Som att den klibbar mot vägen, men det är bara så det låter.. Jag vill ha en tyst vagn. Sen är Teutonia inte så lätt heller väl??

• Marlin16

Ja det är såå svårt!
    Jag tittade på en Maxi-Cosi Elina (typ!?..) på nätet igår. Det verkade bra men bara nästan perfekt. Den var hyfsat ful!
    Vi lyfter in i bilen dagl

• Marlin16

Vi lyfter in vagnen i bilen dagligen nu på semestern, men i normalveckor är det iaf ett par ggr. Så smidigthet uppskattas!.

• Marlin16

På min Cam har jag en krok på varje sida som sitter på skumgummits nedre kant så då stannar den kvar på plats!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21