Bugaboo-tråd nr 21
Om man ska hitta en begagnad Bugaboo Cameleon. Vad bör man tänka på? Några årsmodeller som varit "sämre"? Rimliga priser osv?
Vore glad för lite tips.
Om man ska hitta en begagnad Bugaboo Cameleon. Vad bör man tänka på? Några årsmodeller som varit "sämre"? Rimliga priser osv?
Vore glad för lite tips.
Till er som har ljusa topset .. vad har ni för erfarenhet av det? Typ offwhite, sand, äppelgröna (den ljusa) etc?
Jag vet inte riktigt om man ska köra på en tråkig svart, men är även sugen på offwhite eller äppelgrön.
Nu är Cam 3 beställt. Men jag tänkte höra en sak. Det är väl ingen skillnad på tillbehören fråna gamla Camen som topset, åkpåse och annat. Det e väl samma storlekar?
Finns det någon viktgräns på ståbrädan till Cam?
Nu närmar det sig 1:a sept. Jag har bokat den på babyshop.se ... Men funderar när man får den då realeasen ligger på en helgdag? Skickar dom kanske iväg på fredagen? Tror ju inte den kommer före helgen ( även om man hoppas ) .. Annars lär den ju komma någon dag efter helgen. Hmm
I-lands problem ;) he he
För er som beställt Cam 3 via nätet. Har ni fått den? :)
Jag lääängtar så efter att få hem den! Men den lär väl inte komma förrens nästa vecka.
Vart kan man hitta vinterhjulen/terränghjulen till CAM 3 på nätet?? Vill gärna köpa dom så man e utrustad i januari då bebis kommer.
Passar gamla top set till CAM 3??
Det finns inte vinterhjul till bee.
Jag har en ju ju be - modellen BeTween. Den är mycket rymlig och tar inte alls mycket plats på vagnen.
Även super att det finns speciella krokar att hänga väskan i. Toppen tycker jag!
Jag kan svara att det är en ju ju be skötväska hon har på vagnen :)
Hur många kilo tar ståbrädorna? Hur länge brukar syskon använda ståbrädan?