Bugaboo-tråd nr 21
Hej på er! Jag funderar på att köpa en begagnad Cameleon och undrar om någon har några råd inför det? Nått särskilt man ska undersöka eller nån årsmodell man ska undvika eller så? Tack på förhand!
Hej på er! Jag funderar på att köpa en begagnad Cameleon och undrar om någon har några råd inför det? Nått särskilt man ska undersöka eller nån årsmodell man ska undvika eller så? Tack på förhand!
Jag råkade köpa en cam med glidande chassi. Säljaren sa att det inte var det, men när jag kom hem så märkte jag att det ju var det ändå. Så mitt tips är att dra i handtaget när det är infällt. Glider det ut så är det ett sånt "dåligt" chassi, men då kan man kanske pruta lite på priset också. Och man kan köpa reparationskit.
Jag måste säga att jag är lite besviken på Bugaboo, eller iaf Cam.. Tycker den känns plastig och rapplig, drar åt alla möjliga håll så fort det inte är helt plant, är trist att köra på andra underlag än asfalt, och ogillar att man måste plocka isär den för att kunna fälla ihop den.. Nej, för mig känns den extremt överreklamerad och upphaussad och vore det inte för den ergonomiska sitsen så skulle jag göra mig av med min på en gång..
Marlin: Tror vingar skrivit i samma tråd i Barnvagnsgruppen på Facebook
Hoppas du känner sig nöjdare med din Cam med tiden.. Jag är inne på att sälja min och återgå till Teutonian. Det är liksom mer en riktig vagn, Camen känns typ som en dockvagn..
"Tror vi HAR" ska det stå.
Haha ljudet är inget jag har tänkt på
Nej Teutonian är inte så lätt (inte blytung heller dock). Det är inget som stör mig eftersom jag typ aldrig behöver lyfta den, men kanske inte rätt vagn för dina behov
Smaken är verkligen som baken när det gäller vagnar!
Är ingen expert på andra vagnmärken så jag kan tyvärr varken hissa eller dissa, men tala gärna om vad du tycker om du köper den
Casablanca: Diskussionen kom sig ju av att vi pratade om Cam. Men självklart får vidare diskussioner om andra vagnar föras i annan tråd.
Vart står den infon? Jag hittar den då inte.
Mamma Bondesson: Det finns en grupp på Facebook som heter "Barnvagnar!. Där är en massa kunniga människor samlade och kan nog hjälpa dig med din fråga
Då tycker jag TS kan uppdatera trådstarten med den texten då det är lite jobbigt att behöva läsa igenom 2096 sidor för att hitta sånt.
Huh, gör det? Det syns inte på min iPhone! Då ber jag verkligen om ursäkt!
Där ser man! Tack för infon