Inlägg från: tiiinann |Visa alla inlägg
  • tiiinann

Bugaboo-tråd nr 21

Hej, jag har nyss köpt en begagnad bugaboo cameleon och har 2 st frågor

Vad för pump ska man ha till hjulen? Det verkar vara hål neråt asså inga såna vanliga luftventiler. Sen undrar jag dom där som man trycker in för att byta läge på sitsen, dom hakar upp sig och fastnar inne när man trycker på dom. Går det att fixa? Jag vill oxå vara en nöjd bugaboo ägare men just nu känns det inte som de :( någon som har tips till mig?

• tiiinann

Åh toppen det ska jag testa. Hur sjutton får man luft i däcken då, det är ju som hål ner i hjulet... Eller har jag fått helt konstiga hjul?! Blir inte klok på det... Det känns som att man ska stoppa ner nått i hålet...

• tiiinann

Jag tror att det kan vara sånna hjul, för vi har testat allt. Men när jag trycker på dom så känns det ena hjulet mycket mjukare än det andra... Vagnen drar lixom lite åt det hållet där det mjuka hjulet sitter.. Att det aldrig kan bli bra :( sen dom där vita runda sakerna som man trycker på när man ska ändra läge på vagnen har jag fullständigt dränkt i silikon och inte hjälpte det i heller. Såg att det fanns nån skruv på baksidan, vågar man skruva loss den så att hela den runda grejen delar sig?

• tiiinann

Åh jag blir knäpp på min bugga :( dom vita runda knapparna som man trycker på när man ändrar läge på sitsen hänger sig hela jäkla tiden. Jag har sprutat in massor med silikon sprej, men inte hjälper det. Snart åker fanskapet på soptippen :(
    Jag har en skruvmejsel med mig som jag använder till att smälla till vagnen med för att dom ska "ploppa" ut igen.. Inte så trevligt att stå och slå på vagnen mitt på stan när dottern vill sova.. Ahhhh jag blir knäppppppp!!!!!!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21