Inlägg från: Frusandberg |Visa alla inlägg
  • Frusandberg

Bugaboo-tråd nr 21

LivräddMedStil skrev 2012-08-17 09:55:30 följande:
    Hej, Om någon är i köptagen för en Bugaboo har jag ett hett tips. Det går ju att köpa från utlandet men just nu har jag en rabattkod som ger 20 % rabatt på alla Bugaboovagnar, tillbehör och massa annat. Hur ni gör ser ni här: www.madelensfoto.se (senaste inlägget)  Beställde själv en Donkey Mono igår för 9 600 kr. Perfekt! :) /M Ps. Gå gärna via länken ovan när ni skall beställa så gör ni mig en tjänst! :)

Jag hittar inte dit!! Fpr nig be om lite hjälp Tack på förhand!
  • Frusandberg

Beställa från Moedes Mooiste, att rekommendera?? Är sååå nära att göra det men är lite försiktigt när det gäller att köpa från utlandet....

• Frusandberg
    Mamma Bondesson skrev 2012-09-09 22:51:19 följande:
    Frusandberg: jag hänger rätt mycket i Bugaboo Donkeytråden och där är några som beställt från MM och varit nöjda. Själv beställde jag från Baby Plus och väntar på min Donkey.

Ahaaa.... Hur fungerar det med Baby Plus då?? Något särskilt att tänka på? Tack för svaret/n förresten :) För övrigt: hur löser ni alla det med skötväskegrejer till Camen???
  • Frusandberg
    Mamma Bondesson skrev 2012-09-10 11:26:35 följande:
    Frusandberg: Kan inte komma på något du bör tänka på. Möjligtvis att beställa och betala snabbt innan Euron går upp igen ;) Jo, förresten: maila de att du vill beställa och en lista på vad du vill ha. De är rätt bra på att ge rabatt vid personlig kontakt!

Tack Jag har mailkontakt med dem nu :) spännande att se men verkar ju bättre än MM faktiskt. Fast de tror inte att det finns myggnät till cam 3...är det så?? Skötväska och lösningar på det? Något ni vill dela med er av? Vilken toppentråd det här!!
  • Frusandberg

ialia: Toppen!!! Ska undersökas :)

Nu har jag beställt från babyplus han slängde med ett myggnät gratis från den "gamla" modellen för det fanns inget till den nya än skrev han. Mycket trevlig mailkontakt och fantastisk service, så TACK mammabondesson!!!!

• Frusandberg
    Mamma Bondesson skrev 2012-09-11 22:04:45 följande:
    Visst är de lätta att ha att göra med? :)

Jag är supernöjd :) verkar ju dessutom som att betalningen gör man när man vill !!? Det var ingen brådska enligt försäljaren :) mycket trevlig! Så ska vi se när vagnen kommer också och om allt blir rätt ;)
  • Frusandberg
    Mamma Bondesson skrev 2012-09-13 20:25:26 följande:
    Frusandberg: Ja, betalningen är smidig med. Vi valde att betala direkt när valutan ändå var så bra :)

Precis vad jag klurar på.... Sen lockar det såklart att vänta tills vagnen kommit, men det vete tusan om man har så mycket is i magen.... Får ta ett beslut snart känner jag!
  • Frusandberg

Nu har jag fått min cam 3 från Baby Plus! De skickade den i fredags och i morse kom den med postbil :)) Har en liten fråga som poppade upp i mitt huvud när jag monterat klart den:

finns det däckskydd som passar?? Finns ju till andra vagnar som vi haft och det har varit toppen året runt! Ööönskar att någon svarar ja ;)

Tack och hej!

• Frusandberg

Förresten hörrni, ska jag klistra fast etiketterna med chassinumret som kom med vagnen någonstans på chassit eller är det struntsamma?

• Frusandberg

Hej på er, Nu börjar det bli dags för oss att bestämma vilket babyskydd man ska ha och såklart ska det vara ett som funkar med min (vår) fina nya CAM 3 :) Vad har ni till er och varför är just det skyddet bäst? Jag tänker rent spontant att maxi cosi adaptrarna är minst att förvara och det lutar därmed åt en sån bilstol.... Vad tycker ni??

• Frusandberg

Suck, det här med skötväska..... Någon som har erfarenhet av bugaboos organizer? Verkar vara minst i vägen, men är ju då också liten..... VAD ska man välja och vad har ni för väska till er cam?

• Frusandberg
    TinkyWinky skrev 2012-11-29 18:40:01 följande:
    Ja har haft den men ogillade den. Klumpig o ha på vagnen o tycker ej man fick plats med alls mkt saker som ja vill ha ner i en skötväska. Plus att vart ja än satt den på vagnen så tyckte ja den va ivägen.. 

Tusen tack (för alla svar!)
  • Frusandberg

En fråga; köpt en ny cam 3 men får inte till det med suffletten så den sitter stramt i uppfällt läge, om ni förstår... Den som slackar i tyget och klickar inte i i det sista läget. svårt att förklara. Har monterat om den enligt bruksanvisning men verkar ju vara dum i huvudet för jag får inte till det.... Någon som direkt vet vad jag gör för fel så är jag extremt tacksam !!!!!! Suck och snyft, vill ju gå ut och gå med vår nya medlem...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21