Bugaboo-tråd nr 21
Jag hittar inte dit!! Fpr nig be om lite hjälp
Beställa från Moedes Mooiste, att rekommendera?? Är sååå nära att göra det men är lite försiktigt när det gäller att köpa från utlandet....
ialia: Toppen!!! Ska undersökas :)
Nu har jag beställt från babyplus
han slängde med ett myggnät gratis från den "gamla" modellen för det fanns inget till den nya än skrev han. Mycket trevlig mailkontakt och fantastisk service, så TACK mammabondesson!!!!
Nu har jag fått min cam 3 från Baby Plus! De skickade den i fredags och i morse kom den med postbil :)) Har en liten fråga som poppade upp i mitt huvud när jag monterat klart den:
finns det däckskydd som passar?? Finns ju till andra vagnar som vi haft och det har varit toppen året runt! Ööönskar att någon svarar ja ;)
Tack och hej!
Åååhhh vad bra! Ska jag undersöka närmare! Tack snälla ni!!
Förresten hörrni, ska jag klistra fast etiketterna med chassinumret som kom med vagnen någonstans på chassit eller är det struntsamma?
Hej på er, Nu börjar det bli dags för oss att bestämma vilket babyskydd man ska ha och såklart ska det vara ett som funkar med min (vår) fina nya CAM 3 :) Vad har ni till er och varför är just det skyddet bäst? Jag tänker rent spontant att maxi cosi adaptrarna är minst att förvara och det lutar därmed åt en sån bilstol.... Vad tycker ni??
Suck, det här med skötväska..... Någon som har erfarenhet av bugaboos organizer? Verkar vara minst i vägen, men är ju då också liten..... VAD ska man välja och vad har ni för väska till er cam?
Ok
Någon som har erfarenhet av en organizer?
En fråga; köpt en ny cam 3 men får inte till det med suffletten så den sitter stramt i uppfällt läge, om ni förstår... Den som slackar i tyget och klickar inte i i det sista läget. svårt att förklara. Har monterat om den enligt bruksanvisning men verkar ju vara dum i huvudet för jag får inte till det....
Någon som direkt vet vad jag gör för fel så är jag extremt tacksam !!!!!! Suck och snyft, vill ju gå ut och gå med vår nya medlem...