Inlägg från: b l u e |Visa alla inlägg
  • b l u e

Bugaboo-tråd nr 21

Hej alla bugabooexperter!
    Jag väntar vårt första barn & har funderat på att köpa en Bugaboo Cameleon. Tycker den verkar vara den bästa när det gäller smidighet, vikt etc. Tänkte fråga er var man kan köpa den billigare än i Sverige? Vet att den är billigast i USA, men att de inte skickar till Sverige. Så , som sagt, vilket annat land kan man beställa den från?

KRAM 

• b l u e

Hej, Jag är mycket inne på att köpa en bugaboo camelon 3. Jag har en lite "korkad" fråga kanske, men ställer den ändå till er experter. När det står att basfärgen är en viss färg och fabric tailor set är en färg betyder det att endast liggdelen har en färg , men basen på huvudstommen av vagnen är exempelvis svart?

Jag får inte ihop hur färgkombinationerna kan se ut på den nya bugaboon när man är inne på den engelska hemsidan. Korkade jag. Någon som kan hjälpa mig?

Skulle helst vilja ha , som sagt hela liggdelen är exempelvis blå och även suffletten är blå till strollern ( heter det så ? )

Ja, ni ser ju...en riktig bugaboooskuld är vad jag är.)

BLUE 

• b l u e

Hejsan, Är det någon som har beställt vagn från babyplus? Har beställt, men ännu inte betalt. Är rädd för att bli lurad så kollar med er som verkar ha bra koll. Skall jag lita på dem? Verkar vara superseriösa.

KRAM KRAM KRAM alla härliga bugaboofans 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21