Bugaboo-tråd nr 21
Kan man se Iphonehållaren på någon bild någonstans? Maken är Iphone-nörd och jag vill ju visa =)
Kan man se Iphonehållaren på någon bild någonstans? Maken är Iphone-nörd och jag vill ju visa =)
Har en liten bugaboo + babyskyddsfråga =)
Vet att Akta Graco har en modell som man ska kunna ha på buggan med adapter. Det ska vara Logico S. Är det någon som har en sån här och är ni nöjda med den? Är det någon som har bild på hur den ser monterad på vagnen? Någon hum om vad adaptern kostar?
Tackar på förhand för hjälpen!
Behöver lite tipps från er som haft Cammen i någon sässong redan. Min son är 3,5 månad nu och vi har precis bytt till sittdelen då han vantrivdes i liggdelen och ville komma upp och titta. Han stortrivs men nu är jag orolig för att det blir svårare att bädda varmt åt honom i vinter. Hur gjorde ni som hade så små i sittdelen under vinterhalvåret? Ska jag köra med ett rejält vinteroverall till honom eller är det lönt att investera i åkpåsen redan denna vinter fast han inte utnyttjar hela och fotdelen kommer att vara tom?
Tippa? Råd? Har ni bilder på hur ni gjorde med era små? Hur ser åkpåsen ut "påmonterad"? Tacksam för all hjälp jag kan få...
Annonsen ni länkar till är Ok :) Tjejen går i min mammagrupp och hon äger en Bugga (vi är de enda två i stan som gör det). Hon och hennes man köpte upp Lite Bugga grejer när Toddler i Kristianstad hade konkursutförsäljning. Nu säljer hon av det som inte passar hennes bas :)
Ser att några har köpt Donkeyn redan och undrar om någon kan tänka sig att upplysa mig om vad den kostar? :)
Rivkale: tack! Inte så farligt som jag trodde då. Vet du vilka delar av Camen man kan använda på den? Om några alls dvs.
Rivkale: oki! Tack för svar! :)