Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Bugaboo-tråd nr 21

daniels baby skrev 2010-03-08 12:50:31 följande:
    frågar här oxå: nån som vet om knodd i sickla har stängt??
    Ingen aning om de har stängt, men när jag pratade med dem för ca en månad sedan så sade de att de skulle sluta med bugaboo...
  • StaffenAssar
    JoiPoi skrev 2010-03-14 11:13:57 följande:
    Alltså ska de vara lika hårda!?
    Nej, den vänstra (alltså inte den vid bromsen) har ngn säkerhetsspärr så den ska liksom pressas framåt lite först. Kommer inte ihåg exakt, men det står i instruktionsboken så kolla där.
  • StaffenAssar
    Emma Görander skrev 2010-05-21 17:21:59 följande:
    Är det någon här inne som har ett uvskydd till sin Cam? Skulle behöva lite bilder eller beskrivning på hur d man fäster det..! Ska sy om ett uvskydd jag har från gamla vagnen..
    Jag har ett, fråga på du
  • StaffenAssar

Ska sälja en sak och nu undrar köparen om bottenplattan på varukorgen är sliten, och jag förstår inte hur hon menar. Tycker inte att bottenplattan på någon av mina varukorgar är sliten, inte ens på frog-korgen som är väl använd. Någon som vet om bottenplattan brukar bli sliten och på vilket sätt isf? Så jag vet vad jag ska titta efter...

• StaffenAssar
    Shoegirl skrev 2010-07-06 09:16:19 följande:
    Nej, den ser ju ut som när den var ny. Och min vagn är från 2006.
    Tack, det var det jag tyckte också. Men jag mailade och bad henne förklara hur hon menar så att jag kan titta efter iaf...
  • StaffenAssar
    Shoegirl skrev 2010-07-06 09:57:24 följande:
    En del varukorgar har ju banden lossnat på. Det är det enda begagnatfelet jag känner till på varukorgarna.
    Jo, det har det gjort på min frog-korg, ett av kardborrefästena har lossnat, men inte på denna. Och det skulle jag ju såklart skrivit isf, har bara skrivit fint skick som det är nu. Men jag får se vad hon skriver
  • StaffenAssar
    StaffenAssar skrev 2010-07-06 10:06:23 följande:
    Jo, det har det gjort på min frog-korg, ett av kardborrefästena har lossnat, men inte på denna. Och det skulle jag ju såklart skrivit isf, har bara skrivit fint skick som det är nu. Men jag får se vad hon skriver
    Nu har hon svarat, hon menade om det fanns repor under varukorgen på det svarta, och det såg jag att det faktiskt fanns några få, inte trasigt alltså utan bara synliga repor. Så nu har jag lärt mig det också, hade aldrig tänkt på det om hon inte förklarat.
  • StaffenAssar
    bohusbebis skrev 2010-07-08 16:42:40 följande:
    Ställer denna fråga även här för att förhoppningsvis få svar (har en Bee+):
    En transport-väsk-fråga. Finns det en nyare och en äldre variant på transportväska?? Tycker mig ha sett det i annonser... Nån som har den äldre, isåfall, och kan berätta om den är bra. Var inne i butik idag och klämde på den nya och den är ju verkligen rejäl. Motiverar det isåfall att betala nästan tusen kronor mer för den? Än en begagnad som verkar vara av äldre typ... Vi kommer flyga och ha vagn/väska på flaket på gubbens pickup.
    Tror inte att det finns ny och gammal variant på bee-väska, men på cameleon finns det och skillnaden mellan dem är att den nya har hjul vilket den gamla saknar. Skulle ALDRIG klara den gigantoväskan utan hjul, fast det beror väl lite på hur man reser förstås...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21