• CB82

Bugaboo-tråd nr 21

Hej!
    Ska beställa en Cameleon 3 från Holland. Har fått pris på 939 Euro med Tailored fabric set och 830 utan. Vad innebär det?  

• CB82

Blue
    Jag har mailat en del med babyplus, babyhuys och moeders mooiste. Kommer bli den sistnämnda då jag fått bra pris av dem och de levererar en all black på 2 veckor. Bäst pris annars hos babyplus, men dom har över 8 veckors leveranstid. Alla tre är seriösa och har svarat snabbt på alla mina mail. Alla erbjuder två års garanti och registrerar man sig hos bugaboo får man ytterligare ett år. Vet dock inte hur det funkar eller om det kostar något.

• CB82

Jag kommer få rabatt på tillbehör till vår cameleon. Kan inte bestämma vad vi har mest nytta av just nu. Väljer mellan en ståbräda och vinterhjulen. Vad hade ni valt? Behöver man vinterhjulen? Bor i södra Sverige. *beslutsångest*

• CB82

Många beställer från babyplus och moeders mooiste. Jag har beställt från Holland o leveransen är påväg :)

• CB82

Angående bugaboo ståbräda.
    Vet ni hur man får bort fästena från vagnen. Dom fästena där man sen klickar på ståbrädan. Är det bara att bända? Rädd att förstöra den. Har nya modellen

• CB82

Marika
    Jag har en ståbräda som bara är använd 1 gång. Men man får nog inte lägga ut annonser på familjeliv?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21